Er jo veloppdratt (tror jeg da) så må jo gi dere en liten presentasjon:
Navn: Camilla Storm Pedersen
Alder: 12 juli 68
Sivilstand: Skilt - singel og happy

Nasjonalitet: Norsk
Bor: Oslo
Språk: Norsk og engelsk
Yrke: "Mappeskyver" i staten - har bl.a. før dette jobbet i reiselivet med skreddersøm av gruppeturer/teknisk reiseleder. Er vel multitask kontor potet som har det bra om jeg jobber med mennesker og service. Blir nok tilbake til det private næringslivet i løpet av 2008 - usikker på om det blir tilbake til reiseliv eller ei.
Utdannelse: Livets skole + litt til
Nærmeste flyplass: Gardermoen
Favoritt reisemål: Havana, Cuba og New Zealand - drømmer om en tur til Sør Afrika...
Favoritt flyplass: Changi, SIN – rent/pent og ikke minst effektivt
Favoritt flyselskap: SQ når man skal langt – DY er veldig greit når man skal kort
Flyinteresse siden: Veldig ung! Bodde i nærheten av Fornebu. Husker godt middagene på Caravelle (restaurant i toppetg. på Fornebu for de som er unge her) - før og etter middagene stod jeg og søster med nesen klistret til vinduet og tittet på alle flyene. Husker også godt all "flyingen" fra gate til gate med standby billetter på FBU. Har nok også hjulpet at pappa alltid har jobbet i flyselskap, BA, Pan Am, AY og nå SQ.
Favorittfly: Hmmm… vanskelig. Er fasinert av A380 og 777 – men liker veldig godt innsiden på SQ lang fremme i en 747 (en stund siden sist nå…) Liker også fly følelsen ombord på en av WF sine nordpå – helst i litt ruskevær.
Leser: Aviser, Donald, Agent X9, bøker + +
Kamera: Nei - men burde vel få meg et
Spotting: Ikke egentlig - annet enn "medfødt" ekstra stor interesse når man er på en flyplass. Hører man suset av jagerfly på hytta (v/Oslo fjorden) - eller om Dakota`en kommer midtfjords, da er det om å gjøre å "løpe" for å få en titt. Må innrømme at jeg i går sterkt vurderte å reise til Gardermoen (A380) - har kanskje noe med at jeg har "smugtittet" på forumet i en del måneder nå og har forstått at jeg er langt fra den eneste.
Kjører: Liten sort blikkboks som tar meg fra A til B
Andre interesser: Andel i hytte som tar litt tid, svært aktiv i Sivilforsvaret (leteaksjoner, skogbranner, flom osv), ligge litt på sofaen innimellom, mat/vin i godt selskap, se en film i ny og ne, surfe på Scanair + +
Brukernavnet mitt: Top Gun er favoritt film den dag i dag…