Medlemsmøte Tirsdag 25.10.11.

Re: Medlemsmøte Tirsdag 25.10.11.

Til og være mitt første NSFF møte så må jeg bare si at jeg kan ikke huske forrige gang jeg har hatt det så morro! :D

Jeg kommer garantert til og delta på flere treff!

Jeg vurderte å legge ut noen av bildene jeg tok her men det orker jeg ikke (se på den siste posten min, massevis av visninger men ikke et j***a svar..

Er du fly-entusiast bør du virkelig tenke på å melde deg inn i NSFF, Norsk Spotter og Fly-entusiast Forening på mail til post@flyspotter.net Mulighetene for å bli med på omvisninger, foredrag, fotokurs og andre sammenkomster er virkelig verdt 200,- Foreningen er ikke bare for de fotointeresserte. Legger ved et bilde som viser siste sammenkomst i hangaren til Forsvaret på OSL. Det kom frem at vi var velkomne tilbake og da gjerne utpå vårparten når lyset var bedre. Vi skulle ikke se bort fra at Forsvaret ville line opp flere maskiner på utsiden av hangaren hvis materiellet var tilgjengelig.

Norsk Spotter og Flyentusiast Forening

Slutt å vær bare mannfolk :p

:lol:

Høres ut som dere hadde det flott da! :up:

Du får bli med på neste NSFF møte da Polaris!

Jeg hadde det veldig kjekt

Takk til alle som hadde muligheten å måte opp denne gang, en spesiell takk til de som hadde et stykke reisevei, kan nevne Kongsberg, Stavanger og blant annet de dype skoger. En STOR tusen takk til Jan Severinsen for sin innsats denne dagen og ei virkelig god sjokoladekake. Tusen takk Jan:D

Når og hvor er neste NSFF møte?

Vi har de i all hovedsak siste onsdagen i måneden, men programmet for neste møte er ikke helt spikret ennå så Stein får komme tilbake til eksakt dag når vi har alt klart.:)

Og vi har alle medlemskveldene som regel på Forsvarets flysamling på Gardermoen.

Jeg vet ikke om jeg kommer på neste møte, men jeg kommer garantert på flere!
Vil ha bilde av flere flyselskap på Gardermoen

Du får bli med på neste NSFF møte da Polaris!

Jeg hadde det veldig kjekt

Godt å høre at du likte deg Joachim,selv om du havnet i selskap med to av
de som prater mest tull av alle de som bruker og være på OSL,hehe.

Vidar

Har det blitt fastsatt noe program for neste NSFF møte?
Mulig jeg og en annen spotter fra SVG kommer.

Jeg må innrømme at det frister veldig og ta enda en tur innom OSL før året er over, dere er en flott sammensatt gjeng! :D

Back