Med Widerøe til Spania

imm

ScanFlyer Crusty
Med Widerøe til Spania

Ja du leser riktig. Det er ikke noen ny rute, men en chartret tur jeg skal være med på. avreise fra Torp 15. Juni til Rønneby for å hente passasjerer, og derfra til La Rijoja - Logrono.

Neste dag går turen videre til halmstad, Stuttgart og tilbake til RJL.
Torsdag går turen fra RJL til Rønneby og så hjem til Torp.

Min oppgave på turen er i hovedsak å skrive loadsheet ( vekt/balanse ).

Jeg gleder meg skikkelig, og er veldig spent på hvordan det er å fly Q400 så langt.

Trip rapport kommer!

Imm

Re: Med Widerøe til Spania

Spennende spennende, gi oss tripreport og bilder:D:D Riktig god tur. WF har vel så vidt jeg husker også vært ned til LCA med Q400.

Charter er gøy! På tide med en skikkelig charterrep-reportasje igjen!

Ja da er jeg hjemme igjen. Og jeg kommer med en reiserapport, men det tar noen dager desverre. Kom hjem nå sent i ettermiddag, og skal til London i morgen tidlig. Og har litt for mye å fortelle for å klare jobben i kveld.

15.juni: TRF-RNB-RJL
16.juni: RJL-HAD-STR-RJL
17.juni: RJL-RNB-TRF

Turen gikk med LN-WDJ

Last edited:

Vi ser fram til bilder og utfyllende tekst .
Dessverre ikke hver dag Widerøes Q400 er på slike runder.

Kan love at det tar tid og krefter å finne ground handlers på en del av disse plassene, men så er det j.... inspirerende når kontakt er etablert og tingene fungerer. Vi har fått gode tilbakemeldinger fra kunden og andre. Er også veldig glad for at vi valgte å la imm følge med på turen.

Hehe .. kan skrive under på det. Mange velger å spare og ikke sende mekk og ops-rep med charterene .. men jeg kan av erfaring si at det fort kan straffe seg.

Back