Med Sk Y+ til Gran Canari fra Bergen

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Håper jeg får skrevet inn tekst mellom bildene.

Nye sider med C loungen på OSL blir plutselig essensielle...
ImageUploadedByTapatalk1364646104.529815.jpg

Voksenmat. Det var mer mat enn jeg fryktet.
ImageUploadedByTapatalk1364646129.945180.jpg

Ikke champis, men den får duge på familietur
ImageUploadedByTapatalk1364646163.845740.jpg

Barnemat, ikke stor forskjell fra voksenmat.
ImageUploadedByTapatalk1364646206.612153.jpg

Bodde på Radisson Blu Gran Canaria. Hadde booket Juniorsuite og ble oppgradert til one bedroom suite. Ganske like, men junior kun tilgjengelig i 2 etg. Bodde på poeng. Juniorsuite kostet 75 000 poeng pr natt og verdt det. Meget fin frokost inkludert for alle rom, finner desverre ikke bilder av denne. Området rundt ikke noe å skryte av, men hotellet er mok blandt de beste Radisson Blu.

Praktisk lite Spar supermarked i kjelleren. Mye nordmenn.

Bad med vaskemaskin og tørketrommel.
ImageUploadedByTapatalk1364646249.762113.jpg

Soverom
ImageUploadedByTapatalk1364646278.095184.jpg

Stue/kjøkken
ImageUploadedByTapatalk1364646321.362403.jpg

Saltvann og oppvarmet ferskvannbasseng.
ImageUploadedByTapatalk1364646368.195868.jpg

ImageUploadedByTapatalk1364646433.078739.jpg

ImageUploadedByTapatalk1364646494.895774.jpg

Last edited:
Takk for fin og interessant rapport. Maten på tilbaketuren så mye bedre ut enn nedover. Har også flydd eco extra til LPA og er ikke veldig happy med sånne hardt stekte poteter. Ble dere sittende alene på eco extra, blir ofte litt ensomt fremme der på turer dit, er min erfaring.:)

Hotellet så også meget bra ut, ligger jo veldig fint til. Er fristet til et lite spørsmål angående hotelllet. En kamerat skulle sjekke da han var der, men glemte det helt; har de norske kanaler på TVen på det hotellet?

Takk for fin og interessant rapport. Maten på tilbaketuren så mye bedre ut enn nedover. Har også flydd eco extra til LPA og er ikke veldig happy med sånne hardt stekte poteter. Ble dere sittende alene på eco extra, blir ofte litt ensomt fremme der på turer dit, er min erfaring.:)

Hotellet så også meget bra ut, ligger jo veldig fint til. Er fristet til et lite spørsmål angående hotelllet. En kamerat skulle sjekke da han var der, men glemte det helt; har de norske kanaler på TVen på det hotellet?

Tror ikke det var norske kanaler på hotellet (iallfall ikke NRK Super som hadde blitt brukt), men kan ikke garantere at NRK1 og TV2 manglet. Generelt tror jeg dette er blandt de absolutt beste Radisson Blu hotellene som finnes.

Jeg syntes maten ned var mye bedre enn opp egentlig. På hjemveien fløy vi til ARN og overnattet på Sky City, skal se om jeg ikke får oppdatert litt mer på rapporten.

Det var kjempecrew både opp og ned, og de gjorde så godt de kunne med tanke på dokø. Det var vel kanskje tolv personer i Eco Extra ned vi utgjorde seks av disse. På vei opp var det bare min familie i eco extra.

Last edited:
Back