Med BA til Torino - en liten mileage run...

En bra rapport dette jcnorway.

Den maten du fikk på LHR-OSL hadde vært mye bedre med kylling, ihvertfall etter mine smaksløker å dømme...

Liker både kylling og fisk, så for min del var det bare greit med litt variasjon :)

Takk for tilbakemelding.

Veldig artig med en slik live rapport. jeg har vært innom hele helgen for å følge med.

Du bare MÅ gi oss dette i juni også.

Jeg synes BA ser litt slitent ut materiellmessig, men det er noe eget med britisk avslappet service. Lufthansa er nok kanskje sharpere og cleanere, men ikke like "hyggelig".

Takk for fyldig rapport! Den biff-gryte-saken er litt typisk BA synes jeg, ikke så stilig utseendemessig, men godt. Har fått tilsvarende flere ganger, noen ganger laget på mørkt øl.

Utrolig at man kan skape så mange positive inntrykk og opplevelser i løpet av kun 1 time og 25 minutter! Er den beste Club Europe opplevelsen jeg har hatt foreløpig. All honnør til purseren som var MEGET dyktig. Stor stjerne i boka til han.

Anbefaler at du avlegger denne en et besøk:
http://www.britishairways.com/trave...fpId=customer_compliments&refevent=contact_us

Takker for rapporten :). Tydeligvis spiser ikke de som spiser sjømat kjeks, siden du fikk gulrøtter og selleri istedenfor.

Ser også gjerne en rapport fra den neste turen. Liverapporter er alltid gøy :) Begynner forresten også å klø litt i BA-kortet mitt, nå.. Snaaaaart September :D

Last edited:
Jeg regner med at jeg sikkert kunne fått en pakke kjeks hvis jeg hadde spurt :p

Som jeg skrev tidligere i rapporten var det mulig å kjøpe oppgradering fra ET til CE på TRN til LGW for ca 700 kr pr pers (80 EURO) ved innsjekk. Ser det tilbys å kjøpe seg opp i MMB (Manage My Booking) på ba.com, men her koster det i underkant av 1300 kr en vei (OSL-LHR). Noen som vet om man praktiserer/annonserer betalt oppgradering hos BA ved innsjekk på OSL?

Takk for herlig rapport. Flyturer er som regel alltid ganske hyggelige - men noen ganger møter man på en flyvertinne eller en flyvert som tar opplevelsen litt lenger enn det man forventer! Flott at du sendte en tilbakemelding til BA om det. Ser frem til neste rapport.

Takk for flott rapport hittil! Har fulgt spent med hele veien. :)

Du rakk to kvartflasker Pommery på 1:25? Ikke dårlig!

Skal sies at den siste kvartflasken bare ble halvveis konsumert før man måtte rydde sammen. Men da var jeg så fornøyd uansett så 1,5 kvartflaske er vel mer korrekt konsum;)

En bra rapport dette jcnorway.

Den maten du fikk på LHR-OSL hadde vært mye bedre med kylling, ihvertfall etter mine smaksløker å dømme...

Drikker ikke alkohol og spiser ikke fisk... Kanskje på tide å bli voksen snart?? :p

Takker for den. Så ut som du kosa deg. Håper du får bruk for sølvkortet ditt nå da ;)

Back