Me & my sevenfiftyseven`s

Harald Oanes

ScanFlyer Silver
For dem som ikke kan like den lange slanke, så er vel denne tråd ikke noe særlig. Jeg husker enda da jeg så bilde av denne flotte maskin første gang, og det inntrykket sitter i meg enda. Jo, jeg er nok en Boeing-man nå når McD&D ikke lengre driver butikk, uten at jeg har noe å si på den Europeiske utgave, men stiller du en A321 ved siden av en B757 - så ser desverre europeeren temmelig tam ut... Det er intet fly jeg heller vil reise langt med enn en lang og slank med èn midtgang, måtte den vare evig...

Fra Israel kom de, med frykt i blikket landet de og tok med seg hundrevis av nordmenn på en "pilgrimsferd" sørover...
HO9_3198.jpg

HO9_3215.jpg

HO9_2333.jpg

HO9_3207.jpg

HO9_2342.jpg

HO9_2349-1.jpg

HO9_2337.jpg

HO9_4549.jpg

Islandluft får vi heldigvis besøk av relativt ofte i den lyse delen av året... Flott maskin, flott fargeskjema - og RR!
fij5.jpg

fij7.jpg

fij4.jpg

fij10.jpg

Vel - ikke nødvendigvis dette fargeskjemaet jeg tenkte på...
fii6.jpg

fii10.jpg

fii11.jpg

Og til slutt en amerikansk amerikaner... Samme dag fanget jeg også Conti. - men disse bilder ble desverre ikke som ønsket da jeg glemte å stille tilbake kamera etter litt eksperimentering :-(
HO9_9802.jpg

HO9_1153.jpg

HO9_1159.jpg

hei å hå

H

Last edited:
757 er og blir en fantastisk elegant maskin med flotte proporsjoner. Skal visstnok være fin å ratte også sier dem som driver med sånt.

Veldig flott bilde serie dette, Harald:) 752/3 er og blir en utrolig elegant maskin. Har dessverre aldri fått fløyet den selv, men det skal det snart bli gjort noe med:D

Back