• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MD11 fyller år

Someone

Moderator
Medlem
MD11 fyller år

Ifølge kalenderen har MD11 blitt ett år eldre så da er det bare å gratulere med dagen!

:nor :cheers:

Re: MD11 fyller år

Gratulerer med dagen... Noen som har et skikkelig bursdagsbilde av en MD11?

Hva med denne?

Gratulasjoner fra Martin (som jobber for verdens største MD-11 operatør..)

God formiddag fra TRD:D

Tusen takk alle sammen for gratulasjoner, kjempekoselig. Dagen tilbringes hjemme i et flott sommervær, herlig:colgate:

Etter litt leting i arkivet kan vel dette bildet passe.

Attachments

• RG AMS-CDG.jpg
    RG AMS-CDG.jpg
    43.7 KB · Views: 3

Originally posted by Desk pilot

Gratulerer med dagen!

Her er iallefall en link til et bilde av Mummi-MD11ern til Finnair over New York nå i sommer (og jeg som trodde at disse flyene bare gikk til Asia).

http://www.airliners.net/open.file/1095679/M/

Flott bilde:D AY trafikkerer HEL-JFK tre eller 4 ganger pr. uke med MD11 hvis jeg ikke tar feil. Før gikk ruten daglig men de har omplassert kapasitet til Østen.

Gratulerer med dagen! :nor Og siden vi først er i gang med å hylle MD11 med MD11, så er mitt bidrag her :-p

Grattis så mye med dagen...:nor :nor (Psst... Et lite spm: Heter din far Steinar..;) )

Ha en fin dag..:D

Originally posted by Spanair

Grattis så mye med dagen...:nor :nor (Psst... Et lite spm: Heter din far Steinar..;) )

Ha en fin dag..:D

Tusen takk, ja det gjør han:D Kjenner du han?

Hehe.... Ja da har jeg jobbet sammen med din far noen år tidligere.

Han fortalte at du jobba på reisebyrå den gangen, så da ble jeg litt nyfiken på om det var deg da vet du.......

:D :D

Originally posted by Spanair

Hehe.... Ja da har jeg jobbet sammen med din far noen år tidligere.

Han fortalte at du jobba på reisebyrå den gangen, så da ble jeg litt nyfiken på om det var deg da vet du.......

:D :D

Verden er for liten...hehe :D :)

Forsinket gratulasjon fra Molde som endelig har fått tilbake internettforbindelsen!:cheers:

Originally posted by enml

Forsinket gratulasjon fra Molde som endelig har fått tilbake internettforbindelsen!:cheers:

Gratulasjoner fra Romsdal er hyggelig :D Tusen takk.

Back