• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

MD-10

Og da er SAS' siste DC-10 pensjonert. Igjen.
For nye sjåarar: N311FE er gamle LN-RKB som gikk i vannet på JFK.

Jeg leser i et annet forum at denne ble levert til SAS i 1975.

Etter ditching i New York har den flydd som cargo for Fedex til 11. januar 2023. Siste flytur til ut i ørkenen for pensjon.

48 år!
 
Jeg leser i et annet forum at denne ble levert til SAS i 1975.

Etter ditching i New York har den flydd som cargo for Fedex til 11. januar 2023. Siste flytur til ut i ørkenen for pensjon.

48 år!

Siste revenue flight 31/12 ..
 
Jeg troede LN-RKB var scraped i VCV, men if Skyliner er den tilbage igen " MD Douglas MD-10-30(F) 46871 219 N311FE FedEx ferried 02feb24 VCV-BAQ, for Transcarga International Airways ex LN-RKB
/T
 
Back
Top