Massiv trafikk på norwegian.no/.se

Rednose

ScanFlyer Blue
Massiv trafikk på norwegian.no/.se

På hjemmesiden til DY nå får jeg til stadighet: Vi har stor trafikk, prøver igjen om 30 sekunder, så er det en klokke som teller nedover til 0.
Kan det ha noe med den massive reklamekampanjen de kjører i Sverige om dagen? De reklamerer stort både på TV, i aviser og på nett.
Ganske morsomme er de også faktisk...

Re: Massiv trafikk på norwegian.no/.se

Hehe, du er ikke alene om det idag :D...
Må vel være sammenheng med det som foregår i Sverige skulle en tro...

Den enda Norwegian-reklamen som jag har uppmärksammat är den i tunnelbanan här i Sthlm. Nån TV-reklam har jag inte sett. Sterlings reklam rullar just nu i svensk teve.

Får håpe at trafikken også betyr mange solgte billetter....

Det er jo mange grunner som kan være årsaken til at websiden konker...

Den enda Norwegian-reklamen som jag har uppmärksammat är den i tunnelbanan här i Sthlm. Nån TV-reklam har jag inte sett. Sterlings reklam rullar just nu i svensk teve.

DY sine går nesten uavbrutt på kanal 4 ihvertfall.
Så dem ca 8 ganger i går kveld.
Det er også reklame med direktelink på www.aftonbladet.se

Last edited:

från blocket.se

Attachments

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    13.9 KB · Views: 447

På Aftonbladet.se ser jag SAS feta banner överst på sidan...och så en liten Sterling-annons inklämd bland allt annat. Ingen Norwegian dock.

Tv4 är en kanal som jag sällan tittar på och då är det kanske inte så konstigt att jag missat DYs tv-reklam. Är väl inte omöjligt att DY valt att satsa mest på att köpa reklamtid på TV4 och mindre hos Viasat och övriga.

På Aftonbladet.se ser jag SAS feta banner överst på sidan...och så en liten Sterling-annons inklämd bland allt annat. Ingen Norwegian dock.

Tv4 är en kanal som jag sällan tittar på och då är det kanske inte så konstigt att jag missat DYs tv-reklam. Är väl inte omöjligt att DY valt att satsa mest på att köpa reklamtid på TV4 och mindre hos Viasat och övriga.

Banneret på aftonbladet rullerer hele tiden, så ha litt tålmodighet ;)

Spennende å følge med på hvordan Norwegian annonserer i Sverige og hvilke grep de tar for å få akspekt. Blir nok mange reklamekroner og billigbilletter ut - og lav yield - i tiden fremover... Men på sikt kan det bli noe stort av det!

Har vært i Stockholm de siste par dagene og sett masse reklame for Norwegian her.

Det startet med veggene langs rulletrappene på Arlanda, og har fortsatt på t-banestasjoner, busskur osv....

Back