Martinair på SOLA

Re: Martinair på SOLA

Hvorfor har ikke BGO besøk av denne typen ....? Vi har enel Awacs men ikke den med nye motorer..., synd.

Nå har ikke vi heller besøk av AWACS med nye motorer heller. Men vi har mye besøk av Stratotankere med nye motorer.

Originally posted by Vede

Nå har ikke vi heller besøk av AWACS med nye motorer heller. Men vi har mye besøk av Stratotankere med nye motorer.

YESS !!!

Originally posted by G-COLE

Hvorfor har ikke BGO besøk av denne typen ....? Vi har enel Awacs men ikke den med nye motorer..., synd.

NATO har ikke AWACS med nye motorer! USA og Japan har! Det høres kanskje merklig ut at USA som medlem av NATO ikke har innlemmet de nye flyene i NATO, men det har de altså ikke! De brukes i andre roller! Det skal dermed mye til at det kommer AWACS med nye motorer hit i nærmeste framtid!

Originally posted by Leorim

har prøvd å rense 3-4 ganger, mne den flekken midt i vil ikke bort :o

Har du prøvd Sensor Swabs? Dyrt- men mest effektivt!

Originally posted by SE-DYD

har prøvd å rense 3-4 ganger, mne den flekken midt i vil ikke bort :o

Har du prøvd Sensor Swabs? Dyrt- men mest effektivt!

Opptil flere ganger

Lever den inn til Canon Norge via Foto-Video Oslo evnt så de får rense den.
Det koster ca 800,- for selve rensen + frakt for deg.
Jeg gjorde dette selv i sommer etter sola da jeg ikke fikk bort ett korn.
Hele operasjonen tok ca 15 min så ble alt som nytt.

Airbus 330.

Originally posted by G-COLE

NATO har ikke AWACS med nye motorer! USA og Japan har! Det høres kanskje merklig ut at USA som medlem av NATO ikke har innlemmet de nye flyene i NATO, men det har de altså ikke! De brukes i andre roller! Det skal dermed mye til at det kommer AWACS med nye motorer hit i nærmeste framtid!

Glem ei E-3D og E-3F. Henholdsvis Britene og Franskmennene har da virkelig "ny" motor de også...

Er em butikk i Stavanger som også gjør det kjapt og greit
Men eg vil ikke være uten kamera for lenge

Er em butikk i Stavanger som også gjør det kjapt og greit
Men eg vil ikke være uten kamera for lenge

Er de like kjappe som Canon Norge var, så er du uten kamera i maks 20 min Lennart.:wink

Airbus 330.

Quote:Originally posted by G-COLE

Japanerene har ikke nye motorer på sine... De har heller ikke 707.
Japan kjøre B-767 som AWACS..

Originally posted by seilfly

Glem ei E-3D og E-3F. Henholdsvis Britene og Franskmennene har da virkelig "ny" motor de også...

Sant nok! Og Saudi Arabia har også, men jeg vet ikke hvilken motor de har! Uansett, tror jeg ikke noen av dem kommer hit, men jeg kan jo ta feil i mine antagelser. ;)

Originally posted by Ollie

Japanerene har ikke nye motorer på sine... De har heller ikke 707.
Japan kjøre B-767 som AWACS..

Du har helt rett, det var en blemme å trekke inn dem. Forresten- Australia har også AWACS- på en 737-700. Radaren er lik den svenske utgaven- som leveres av SAAB. Den radaren og innholdet (datamaskinene) som sitter i/på E-3 Sentry begynner å bli utgamle. Hadde de produsert dette med dagens teknologi- kunne det sikkert fått plass i f.eks en DA-20.

Back