Mangler Norwegian fly?

Airbus 330

ScanFlyer Dusty
Medlem
Sitter her å prøve tenke tilbake til da DY kom med beskjeden om at de skulle lease 11 nye 737-800 maskiner.
Dette ble endret til 8 nye og 3 brukte.
De 3 brukte er: LN-NOC,SE-RHA og SE-RHB.
De nye er: LN-NOB,LN-NOD, LN-NOF og snart LN-NOE som straks kommer fra Boeing.
Jeg mener å huske at det ble sagt at alle disse 11 maskinene skulle komme i 2008, men etter det jeg kan se så mangler det fortsatt 4 nye 800 maskiner som skulle ha kommet iår?
Noen som vet hvorfor de siste 4 ikke er kommet, eller hva som har skjedd med de?
Mulig jeg er helt på jordet her nå.... :p

cn 35647 - LN-NOG skal og leveres, uvist nårtid. Ellers finner jeg ingen info på flere. Dvs totalt 8 når NOG og NOE er levert.

Tror ikke Boeing streiken på 5-6 uker er årsaken til at alle de nye 800 de skulle hatt iår ikke er kommet.
Selv med LN-NOG på plass på nyåret, så mangler det fortsatt 3 stk nye 800 maskiner.
Har du noe info her BU662?

Tror ikke Boeing streiken på 5-6 uker er årsaken til at alle de nye 800 de skulle hatt iår ikke er kommet.
Selv med LN-NOG på plass på nyåret, så mangler det fortsatt 3 stk nye 800 maskiner.

Det skulle bare komme 8 -800 i år.....og når NOE er på plass stemmer det antallet......I tillegg så er vel ikke LNKKN tilbake ennå, dermed 2 fly manko slik jeg ser det.....

LN-KKN er tilbake om ikke altfor lenge, JetTime er inne på OSL med OY-JTB for å hjelpe til i morgen !

YES.

The info that all leased -800s should come in 2008 is simply wrong. They will be delivered from 2008 til 2010. That is the correct info.

LN-KKN is not yet ready to be redelivered. Last I saw it was approx. 2 weeks back and then it was under full repair.
It did not even perform a testflight after repair...

And yes, DY is short on planes. Why else would they lease in 2 birds from Jettime and one from HHI?;)

Hope that helps.

Verdt å merke. Skagenfondene har knylig kjøpt seg opp i NAX. De pleier å ha peiling! I dette tilfellet, beklageligvis.

Verdt å merke. Skagenfondene har knylig kjøpt seg opp i NAX. De pleier å ha peiling! I dette tilfellet, beklageligvis.

Ønsker du ikke at DY skal gjøre det bra? Jeg synes å ha fått med meg at du utdanner deg til flyger, og da er det kanskje i din interesse at man har flere enn et selskap og dermed større behov for flygende personell (men det er godt mulig jeg blander deg sammen med noen andre, og i såfall får du ha meg unnskyldt :)).

ser at denne maskinen er nede på Gardermoen om få minutter: G-LSAI

det er en 757, men er dette en maskin NAS har innleid, eller fly den for annet selskap?

Jeg gjenopplever denne topic, siden det passer best inn her.

LN-KKN er endelig ut av Hangar i SXF. Star rett na pa "K".
Test flight idag ble kansellert.

Back