Mangler 245 EB poeng

LN-KMS

ScanFlyer Blue
Hei!

Kjæresten er for tiden på besøk her i Alicante i Spania, hennes EB opptjening går ut i april, og all planlagt reising er snart over. Et kjapt regnestykke viser at hun vil mangle 245 poeng for å oppretthode gullkortet.. Hun er ikke veldig flyglad, så noe milagerun kommer ikke på tale. Men vi kunne kanskje ta en tur til BCN med JK. Men de gir deg minimalt med poeng med mindre det er fullpris såvidt jeg har skjønt. Gir deres opcion avant 1200 poeng på spansk inenlands?

Eller er det noen andre lure måter å skaffe seg 245 poeng?

Takk for ideer

:)

Originally posted by Spanair

Du kan vel kjøpe de poengene du mangler da, om du ikke vil reise.. :smile2

.. kjøpepoeng er vel ekstrapoeng og teller ikke mot status...

Originally posted by SpotOn

. kjøpepoeng er vel ekstrapoeng og teller ikke mot status...

Stemmer bra det ja... :D

Jeg som overså denne linja her:

• Du köper poängen i block om 1 000 Extrapoäng (vilka inte kvalificerar till högre medlemsnivå).

:lol:

Det greieste vil være å ta en mileage stay hos Radisson SAS hvor du tjener 300-500 basic EB poeng;)

Yes, en hyggelig hotellnatt gjør biffen...... Ikke helt gærnt. eh ??:wink

Men da må dere ut av spania skal dere ha hotell. Nærmeste er Lisboa eller biarritz, eller kysten i frankrike mot middelhavet.

Originally posted by Someone

Er ikke minimum det man får av poeng 150 hver vei? Isåfall gir det 300poeng t/r

Nei, Spanair innenriks gir kun 75 poeng hver vei i de laveste bookingklassene:

Earn points chart domestic
Business C, D, J, Z, min. 1200
Economy, Y, U, B, min. 600
Mid Economy, M, H, min. 300
Low Economy, Q, V, T, W, K, E, G min. 75

Om du reiser f.eks. til Bilbao eller en annen destinasjon som gir deg et stopp på veien, får du 4 segmenter for ca. 110 Euro (sjekket på Spanair.com)

Det er verdt å betale 110 Euro, samt ta turen for å beholde EBG IMO.

Radisson SAS har partner hoteller i Spania, bl.a. i Malaga, men disse gir kun ekstrapoeng