Mange EBG+ på SK1322 på fredag?

Ståle

Amatør
Mange EBG+ på SK1322 på fredag?

På seatmapen for SK1322 førstkommende fredag er svært mange seter valgt allerede, er flyet virkelig så lastet med EBG/EBD?

Attachments

• Setevalg.jpg
    Setevalg.jpg
    138.9 KB · Views: 1,192
Re: Mange EBG+ på SK1322 på fredag?

Det er vel ikke helt usansynlig at det er mange EBG på en slik rute, men kan vel også være seter som foreløpig er blokkert pga. vekt?

Advance seat reservation.

Disclaimer: Kvinnelig intuisjon blandet med en god dose uneducated guessing

Så här ser det i alla fall ut på ExpertFlyer.
C9 D9 Z0 R9 J9 Y0 S0 B0 P0 A0 E0 M0 H0 Q0 V6 W0 U0 K0 L0 T0 O0 G9 N8

Gruppbokning kan vi väl konstatera att det inte är? Hur som helst. Jag förstår faktiskt inte varför dessa blockeringar ligger inne ibland. Kan väl omöjligt vara SÅ många EBG+?

EDIT: Ser att seatblock inte stämmer, så det har inget med EBG+ att göra.

Attachments

• Capture.PNG
    Capture.PNG
    18.8 KB · Views: 827

Har sett det før at det plutselig blir massiv seat-block noen dager før avgang.. Disse setene kan fint velges ved OLCI

Mener jeg så at det nå er mulig å forhåndsreservere sete hos SAS for alle nå mot betaling?

Kan jo i så fall være av betydning?

Mener jeg så at det nå er mulig å forhåndsreservere sete hos SAS for alle nå mot betaling?

Det kan bekreftes på en upcoming booking jeg har om et par uker. Er rimelig sikker på at den setevalgknappen i bookingen ikke var der for noen dager siden.

Kunne kjøpe sete da jeg booket OSL-LHR i alutten av august.

Kunne kjøpe sete da jeg booket OSL-LHR i alutten av august.

Disse flightene har man hatt "Preferred Seating" en stund, men nå har man innført det samme på innlands og andre flighter som ikke har hatt det til nå (intra-scand). I tillegg så kommer også UTO (Optiontown) på alle rutene nå.

Back