Månedens EuroBonus-tilbud

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Månedens EuroBonus-tilbud

Fra Oslo:
Amsterdam: 15.000-20.000-25.000 poeng avhengig av klasse
Brussel: 15.000-20.000-25.000 poeng avhengig av klasse
Salzburg: 15.000-20.000 poeng avhengig av klasse
Tallinn: 6.000-8.000-10.000 poeng avhengig av klasse

http://www.flysas.com/en/EuroBonus/EuroBonus-Offers/Point-bargains/

Ellers: Doble poeng på Widerøes rute mellom København og Sandefjord (t.o.m. 28. februar) og doble poeng på alle Park Inn- og Radisson SAS-hoteller i Skandinavia (t.o.m. 31. mars).

Re: Månedens EuroBonus-tilbud

Hmm... Må vel si at jeg ikke alltid forstår prisingen 100%, men det er vel ikke så farlig. 6000 til tallinn og 15000 til amsterdam. Det kan da ikke være så stor forskjell i distanse? Skal jeg på tur blir det nok tallinn.

Hmm... Må vel si at jeg ikke alltid forstår prisingen 100%, men det er vel ikke så farlig. 6000 til tallinn og 15000 til amsterdam. Det kan da ikke være så stor forskjell i distanse? Skal jeg på tur blir det nok tallinn.

Forklaringen er at Amsterdam er en del av uttakstabellen for Europa, mens hele Baltikum har fått plass i uttakstabellen for Skandinavia og Finland.

Jaja, hyggelig nok det. Jeg har vært i Amsterdam før, så for meg passer det jo suverent... Men greide ikke få opp Estland som valg på SAS sin eurobonus-booking, må vel booke på telefon om jeg skal dra. Problemet er bare å finne en frihelg før 14 mars.

Jaja, hyggelig nok det. Jeg har vært i Amsterdam før, så for meg passer det jo suverent... Men greide ikke få opp Estland som valg på SAS sin eurobonus-booking, må vel booke på telefon om jeg skal dra. Problemet er bare å finne en frihelg før 14 mars.

Du må bestille på telefon ettersom OSL-TLL opereres av Estonian Air. Men hvor finner du dette tilbudet, jeg ser det ikke nå, men jeg vet det var der i forrige måned.

Last edited:

I linken øverst på siden står det (internasjonale sider), men det er ikke nevnt på de norske lengere. Er vel ganske normalt at EB sine sider ikke er synkronisert mellom landene.

Har Estionian Air både Economy Extra og Business Class?

Konstaterer at SAS tilbyr hele 9 destinasjoner ut fra ARN mens CPH og OSL er avsett med kun 3. Snakk om koordinering :rolleyes:

Konstaterer at SAS tilbyr hele 9 destinasjoner ut fra ARN mens CPH og OSL er avsett med kun 3. Snakk om koordinering :rolleyes:

Klassisk SAS-stategi å legge ut omtrent hele nettverket på en gang i stedet for å satse på et lite utvalg...

Back