Mandag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her er det klart for hjemmekontor og Nespresso. Satser på at en del av telefonmøtene i dag kan tas samtidig med at jeg går en lengre tur. Gjør mandagen så bra som mulig.

Nydelig morgen fra Mosjøen. Sola er i ferd med å stå opp og det har kommet et lite lag med nysnø i natt. Med så fine forhold blir det ut å gå på ski i ettermiddag. Men først litt hjemmekontor med Teams og hjemmeskole også det med Teams. Ha en flott dag alle flysnakkere. :)

Mornings fra Hvalstad. Solen skinner og jeg har søkt tilflukt på hjemmekontoret. Veldig mange Skypemøter er linet opp, så blir vel så som så med produktiviteten i dag. Men sånn er det i blant. Ikke umulig det må løpes litt i kveld. Ha en fin dag

Urk! Her har det lavet enorme mengder snø i går, så alt av veier og fjelloverganger i fylket er enten kolonnekjørt eller stengt. Heldigvis skal jeg holde meg her i dag, og det er utfordrende nok med smale veier og bilister som plutselig oppdager at det er dårlig plass mellom dem og rutevogna!
Brukte ca en halvtime på å grave fram bilen, både foran og oppå den. Stod med snø opp til midjen for å koste den. Og snøværet skal etter sigende fortsette utover uka. Godt å ha noe annet å tenke på enn det viruset som herjer i landet. Andre kaffekoppen på mårran unnagjort. Nå er det arbeid igjen.
Ha en fin mandag!

Mandag og ny uke med eller uten Korona viruset. Mine tanker går til alle som er blitt permittert eller har mistet jobben fordi arbeidsplassen har gått konkurs.

Uansett ha en flott mandag videre.

Jan

Skikkelig Groundhog Day igjen.. Frokost, to unger i gang med skole, en med Lego, Drage og undertegnede på hjemmekontor. Laaaang tur etter lunch også en bedre middag.

Eneste som blir annerledes i dag er at planen er å droppe Totenflak.

God mandag fra gjemmekontoret!
Ungene er i gang med skolen og jeg har fått fyrt opp edb maskinen.
Tror jeg skal komme meg ut en tur og kjøpe ferske rundstykker til frokost. Det hadde vært digg.....

Fin og frisk dag ønskes!

God dag fra jobben. Her er vi to faste, som vanlig. Ingen andre i sikte. Men vi drikker mye kaffe - så mye at kaffemaskinen på jobben er tom for bønner. Og ingen leveranser i sikte. Så da blir det en tur bort på samvirkelaget ved Tinghuset for å se om man kan få kjøpt hele bønner. God mandag, med eller uten kaffe på kontoret !

God morgen fra Gaustad. Bortekontoret altså, der vi er 2 stykker i dag. Sov dårlig i natt og spiste en litt for bra middag med vin i går. Så formen er ikke helt optimal her.

Men man får bare klemme seg igjennom noen timer til. Straks tid for en liten salat.

Ha en fin en

God mandag fra jobben.

Skulle egentlig vært i Kiel akkurat nå, men følte ikke det var verdt en 14 dagers karantene. Samt at Color Line (til slutt) kansellerte, så man trakk tilbake feriesøknaden. Så ble man permittert fra og med i dag, og så ble man ikke det allikevel. Så sånn går no dagan... Glad man har jobb, men gleder seg til alt blir normalt igjen. Og til man kommer seg til Kiel.

Ha en god en :)

Last edited:
God mandag fra jobben.

Skulle egentlig vært i Kiel akkurat nå, men følte ikke det var verdt en 14 dagers karantene. Samt at Color Line (til slutt) kansellerte, så man trakk tilbake feriesøknaden. Så ble man permittert fra og med i dag, og så ble man ikke det allikevel. Så sånn går no dagan... Glad man har jobb, men gleder seg til alt blir normalt igjen. Og til man kommer seg til Kiel.

Ha en god e :)

Også sjekket man skattemeldinga.... Er det noe nytt at jeg skal betale dem? Aldri vært sånn før? :o

Første dag med hjemmekontor starter bra, jeg er utestengt fra kontoen min på jobb :lol: Får håpe at det indiske hjelpesenteret enda har åpent...

Hola fra Stavanger. Her er det kaffepause innimellom diverse indretjeneste. Her legges det opp til første visning på leiligheten i morgen. Blir spennende å se om det kommer noen interesserte? I ettermiddag blir det ut å se på et par potensielle boliger på Sandnes. Det går rykter om kylling til middag. Ha en fin en!

‘Morgen fra North Georgia.. Her er temperaturen behagelig og solen har tittet frem. Etter Dear Orange Leader’s pressekonferanse i går ventet jeg stormløp til butikkene, men det ser ut til å ha blåst over.
Var ute en tur i går, og fant til og med dassruller. Kun en 4-pakke til hver, så tok det jeg kunne. Tørkeruller er egentlig av større prioritet. Får prøve Costco i morgen tidlig.

Fint vær i dag, så skal ut og forgifte ugresset med hjemmekokt giftblanding. Så får vi se om det gjør jobben like bra som ‘ordentlig’ ugressmiddel.

Fina veret her ute på landet midt i Oslo nå.
Prøver å finne balansen mellom å `få gjort noe, og gjøre minst mulig, et prosjekt i seg selv. :)
Obligatorisk tur i skogen ned til sjøen unnagjort, nå på posten for å hente champagneglass fra Spiegelau (karantenesyssel).
Også fått lest (mest bilder da) denne i dag, flott bok !

Attachments

• IMG_0656.jpg
    IMG_0656.jpg
    37.8 KB · Views: 124
God ettermiddag fra Horten. Her er snart dagen slutt, og i og med at det er strålende føre for utepils i dag, så blir det vel en....eller vent litt. Nei, det blir vel å titte på de samme gamle reprisene på TV i daq også.

Back