Mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen - ny uke og nye muligheter. Oslo-basert de første dagene før 4 byer skal besøkes torsdag og fredag. I dag fyller vi på med nye skritt samt en innendørs treningsøkt i tillegg. Ha en sprek start på uken du også.

God lunch frå Surfers. Varmt her. Etter ein tur på stranda knakk mini saman og sovna mellom matbestilling og servering. Og det tok ikkje lang tid heller... Fint med litt varme!

God morgen fra Lillestrøm. Da var det mandag igjen og en ny uke snurrer i gang. Fin tur med Widerøe i helga og ledig sete ved siden av seg hver vei var greit nok. Nå er det å se fram til neste flytur. Den er ikke før om nesten tre uker, men da har man en uke fri, og OS tar oss til Wien.
Ha en fin en alle sammen! :)

Morgen fruh .. opp og .. ja.

Vel, har fått meg morrakaffe og håper at ingen har vasket sokker i vannkanna. Skal møte Farmer for frokost om litt og så blir det å prøve å finne bussen til Seeheim. To dager med faglig påfyll venter.

Endelig! Beste dagen i uka!
Virkelig på sant altså. Fem nattevakter tilbakelagt. Idag blir det pilsner. Og jeg tar gladelig en for deg også :)
Topp start på uka ønskes!

Mornings fra Sandaker. Klar for den første av to firedagers uker på rappen. En liten arpeggio i koppen, før vi tar turen til barnehagen. Siden jeg fikk meg en god løpetur i går tror jeg det blir å slappe av hjemme i kveld.

God morgen fra Mallorca - våknet til blå himmel og flott temperatur. Bare mandag og tirsdag, før vi setter kursen på onsdag morgen med SAS + til OSL.

Godt å få denne varmen i kroppen, før man lander på Gardermoen og temperatur nærmere minusgrader UFFF.

Jan

God morgen fra Barr Al Jissah!

Her er man akkurat ferdig med det første av dagens 2 møter, nå skal man en tur på stranden.

Til dere som vil ha noen avslappende dager på stranden midt i alt stresset kan jeg på det sterkeste anbefale Shangri-La resorten her! Fantastisk mat, fine rom, og en privat strandlinje som er helt utrolig. Nå skal jeg ut å svømme med skilpadder, og er man heldig kommer det også en delfin eller 5 å sier hei!

Blir her ut uka, og etter dramatikken man opplevde i Las Vegas forrige helg er jeg glad jeg tok med kona nedover hit for å få litt tid sammen!

Ha en flott dag, hvor dere enn er verden rundt!

Kim

God morgen fra Snillfjord. :)

Ikke så ille vær faktisk, når tåken letter kan det bli brukbart. Her er første klesvask allerede satt i gang, og det blir vel et par omganger til før man er ferdig.

I ettermiddag er det planlagt shoppingtur i Orkdal, så da er det bare å prøve så best man kan å holde på Visa-kortet tenker jeg, dog er det vel noen småting man må ha når en skal prøve seg på Oslo/Fornebu fra onsdagen.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra Oslo S. Skikkelig langtur på gang! Venter på toget til Lillestrøm og så blir det innsjekk på Thon Hotel Arena. Ha en strålende mandag, enten det er kort eller lange utflukter på programmet[emoji3]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra det tullete jobbsøkerkurset. Litt groggy pga lite søvn så får se om jeg kan bruke tida mest mulig på nettet. :angry:

Grompf.

Begynte dagen med å sove litt for mye. Så stusset jeg på at lyset i gangen ikke gikk på da jeg forlot leiligheten. Skjønte det da garasjeporten ikke ville åpne seg. Ringte sjefen for å informere om at jeg ble litt sen, og fikk vite tilbake at hun kollegaen jeg jobber mest med var syk.

Strømmen kom heldigvis kjapt tilbake, nok til at porten gikk såpass langt opp at jeg fikk kjørt ut (men den gikk faktisk igjen før porten var helt oppe).

Helg snart, eller?

Ha en ellers flott mandag :)

Morgen fra Flytoget. Relativt glad for at jeg ikke beregnet minimumstid på OSL idag, da det på nytt er kaos på toglinjene. Men vi ser ut til å rekke flyet ihvertfall.

Elgen Helge er med og har nektet å ta til seg flytende hele helgen, da han lader opp til nedfallsfrukt og rømmedressing hos BA.

Toronto neste

Ha en fin en

Aaaaaaa... Når skal folk skjønne at det er kleint å plastre Pandion og GGL kortene sine på håndbagasjen sin?

Eller gullkortene, for den saks skyld...

Det går til nød med en koffert du kanskje må sjekke inn. Men når "naboen" her plastrer GGL på ting med størrelse som toalettvesken... om du er på forumet; ta det som et velment råd :)

#stilpoliti

Last edited:
Aaaaaaa... Når skal folk skjønne at det er kleint å plastre Pandion og GGL kortene sine på håndbagasjen sin?

Det går til nød med en koffert du kanskje må sjekke inn. Men når "naboen" her plastrer GGL på ting med størrelse som toalettvesken... om du er på forumet; ta det som et velment råd :)

#stilpoliti

Quoter meg selv fra en tidligere post på naboforumet...

Fra tid til annen observerer jeg personer med EBG/D-tag på laptopvesken, og jeg har lenge vært usikker på hva som forventes når man støter på disse i offentligheten.

Er en enkel gratulasjon og et fast håndtrykk godt nok, eller forventes det mer?

På forhånd takk.

Og Seeheim har oppgradert dørvakta ...... Denne blir med meg hjen!

a9a6028a3707152826e6ae75558851cf.jpg

A17 er en bussgate på Osl. Den stenger 20 min før avgang. Og det hjelper ikke at du er der før bussen kjører og sas skylder deg 3 min fra tidligere på dagen. Bare sånn om noen lurte...

#stilpoliti

Jeg syns det er vel så kleint på død og liv å skulle snobbe ned. Plager vel ingen, bortsett fra snobbene, de kortene der.
Det er ikke alle som har et forum som dette, hvor de kan skryte av hvor ofte og fint de reiser.

Back