Mandag er det i Norge!

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
... søndag er det her på T5 på LAX. Straks bærer det hjemover med en gammel kjenning, nemlig AA136. Har sete 3J, forrest i minikabinen på 77W. Elefanten står på bardisken i Admiralklubben og veiver med drikkebongene sine, som en gambler på en travbane.

Jeg har rødvin i glasset og skal hjem til Mia.

Er ikke så feil dette. Bok har jeg også.

Ha en fin dag alle sammen :)

UPDATE: Og ja, de burde nekte folk å ta med inn store poser med burgere, indisk takeaway og all annen form for mat i loungene her borte. Det føles virkelig stusselig.

Last edited:
Mandag har det vært en stund her i Australia

Har forflyttet meg fra Brisbane og opp til Australia Zoo, her begynner straks krokodilleshowet.
Til en person jeg snakket med før jeg reiste ned, 105 mm funker ;)
Så langt i hvert fall :drunk:

Ingen fare for å fryse her i hvert fall

Ha en fin dag forumister :)

Fortsatt søndag her. Venter på at Irmas vrede skal ramme oss. Forhåpendtligvis har hun roet seg litt når hun har krabbet opp bakkene hit. Stygt i Florida selv om hun dreide vest i siste øyeblikk, trenger ikke det her.

I gamle dager var dette gudenes vrede. Nå er det menneskeskapte klimaendringer. Begge kan ta seg en bolle.

Akkurat ferdig med dagens CoreMOW avsluttet med en halvtime i boblebadet. Deilig.

Mandag morgen her på Oslo S, de første togene er i farta fra Østfold, Vestfold og Lillehammer, nattoget fra Bergen siger mot Hønefoss. Ellers mørkt og stille ute ser jeg. Ha en flott mandag enn hvor dere er.

Her ombord i SK964 i fremste cabin er det mandag formiddag. Kommet opp i 35.000 fot og flydd over Guangzhou. Var vel denne vi kalte Canton/ Kanton i gamle dager? By med 14 mill innbyggere. Aldri sett så mange høyblokker samtidig. Hong Kong har vel bare halvparten av befolkningen?

God morgen fra Ris - bryggekontoret venter:-)

Ikke så mye på programmet i dag - men det skal logges nok skritt, det blir også en treningsøkt innendørs før de første prognosene fra dagens valg tikker inn. Velg deg en bra mandag:-)

Nesten som hjemme. God natt :)
59289220b7819fc9ca1738d0d0724a53.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Mandag igjen og ny uke. Ikke annet å gjøre enn å sette i gang uka. Regner ute gjør det også. Vel man skal vel ikke klage her med tanke på hvordan det er i Florida nå. Håper forum medlemmer over there kommer seg greit gjennom orkanen. Ønsker alle en fin mandag og godt valg! :)

En liten tanke: her på SK964 over Kina på vei til Stockholm er klokka nå 11.30. Vi er snart ferdige med en tung 3-retters pluss en canape. Champagne, øll, hvit og rød. Klokka er faktisk bare 05.30 på destinasjonen. Hadde det ikke vært bedre om Sas hadde servert frokost etter avgang og servert middag senere på dagen? Er det internasjonalt kotyme som hindrer dette? Bare lurer.........

God valgdag. Tror nok Erna vinner selv om jeg ikke håper det. Tror ikke valget er så jevnt som de skal ha det til.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Mornings fra Oslo. Får vel etterhvert komme oss til nåde barnehage og jobb. Om ikke opphold, så håper på noe annet enn øs pøs en periode i kveld siden jeg har planlagt å komme meg ut på en løpetur. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord. :)

Snarere snart formiddag, men dog. Her skinner sola, ymse fly har man fått spottet også, så mandagen starter bra.

Dagens eneste plan er å utføre borgerplikten ved å avlegge en stemme utpå ettermiddagen. Erna og Siv har styrt lenge nok, så nå er det på høy tid med et skifte.

Ha en fortreffelig en, og godt valg! :)

Hei på deg fra Ibiza!
27 i skyggen, 25 i poolen og 4 i pilsen :) Ingen planer før sen middag.
Flott valgdag ønskes!

Re: God søndag morgen

God morgen fra KSU.

Her blir det tur med HKS401, med andre ord litt soving.

God valgdag fra Oslo.

Spenningen stiger, for jeg er lovet svar på om jeg får en jobb jeg har vært til intervju på, men foreløpig er det tyst.

Her pøser det nå ned. Litt strek i regningen, da jeg planla å bruke morgenen til å rydde rundt huset. Menmen ..

11. september i dag. Men for mange blir det andre ting som preger dagen mer.

Back