Måltider i SAS Go på langdistanse

Re: Måltider i SAS Go på langdistanse

Jeg er litt forvirret! Fløy SK983 i natt i GO og vi fikk øl og vin til maten. Etterpå kom de med konjakk til kaffen og det var ingen betalingsterminal å se. Kanskje det begynner i mars?

Re: Måltider i SAS Go på langdistanse

Jeg er litt forvirret! Fløy SK983 i natt i GO og vi fikk øl og vin til maten. Etterpå kom de med konjakk til kaffen og det var ingen betalingsterminal å se. Kanskje det begynner i mars?

Som nevnt, ser ut som de ombestemte seg før det i det hele tatt ble implementert

Re: SAS tar betaling for alkohol i long hault i GO klassen

Du skal være jævlig glad i middels vin fra porsjonsflasker hvis det går foran pris, rutetid, frekvens, reisetid, bonusprogram (ikke at andre aktører ofte kan slå SAS her, så ikke engang prøv deg å misforstå:old ), men hvis det er det man velger flyselskap etter så bør man kanskje ta en runde med seg selv?

Det var du som snakket om konkurrenter, og jeg fremhevet vel strengt tatt bare det som var nokså åpenbart. For mange kunder er det slett ikke bare UA og DY som er konkurrentene. Jeg tror svært få velger flyselskap basert på om vin & drikke er inkludert eller ikke, men i forhold til akkurat dette argumentet så var ikke alkohol/drikke et poeng.

Akkurat som SAS ;)

Jeg blandet nok dette sammen med en annen diskusjon hvor det ble hevdet at man nå skulle ta betaling for alkohol i Plus.

Last edited:
Re: SAS tar betaling for alkohol i long hault i GO klassen

Jeg blandet nok dette sammen med en annen diskusjon hvor det ble hevdet at man nå skulle ta betaling for alkohol i Plus.
Man gjør det mellom måltidene i Plus: både alkohol, snacks og brus, ref. post#3

Back