Mallorca

svgspotter

ScanFlyer Gold
Hei. Skal gjerne til Mallorca i Høstferien og lurer på hvilkert selskap vi skal velge. Thomas cook eller Air europa? :) Skal Air europa fly til Palma de Mallorca i høst?

Skal du til Mallorca, vil jeg sterkt anbefale et flyselskap som flyr dit. Så kan du jo først sjekke om Air Europa flyr til Mallorca...

Thomas Cook flyr definitivt til Palma / Mallorca (PMI) i ferien din. Men sjekk opp når flygningene på høsten stopper opp fra SVG, typisk rundt 1.10 (om det er der du reiser fra). Reisen kjøpes gjerne gjennom VING!
T-H

SAS flyr vel desverre ikke til Mallorca lengre?
Norwegian mener jeg har flere ruter ukentlig fra Gardermoen

Hvorfor ikke reise med et ordentlig selskap?

......
"ordentlig selskap"....?
He-he, Flight Deck, du vet jeg forsvarer SAS i de fleste sammenhenger - men personlig ville jeg nok vært tilbakeholden med å "definere" ordentlig på den måten....
Med sorte tall i boken og luftfartens beste resultater i Skandinavia de siste 10 år, samt 97 % kabinfaktor - er det til å leve med at du ikke synes TCAS er "ordentlig" nok for deg...

Snakk om å gå ned med flagget til topps...

Tally-Ho
;-)

(vet det ble O.T., men klarte ikke å la være..;-)

Den mest komfortable måten jeg har fløyet til PMI på er med gamle MyTravel på "kun fly"-billett tur/retur. Sete ved bulkhead = full beinlengde x 2, fri drikke og servering av varm mat... Slår SAS med partnere og DY langt ned i støvlene.

......
"ordentlig selskap"....?
He-he, Flight Deck, du vet jeg forsvarer SAS i de fleste sammenhenger - men personlig ville jeg nok vært tilbakeholden med å "definere" ordentlig på den måten....
Med sorte tall i boken og luftfartens beste resultater i Skandinavia de siste 10 år, samt 97 % kabinfaktor - er det til å leve med at du ikke synes TCAS er "ordentlig" nok for deg...

Snakk om å gå ned med flagget til topps...

Tally-Ho
;-)

(vet det ble O.T., men klarte ikke å la være..;-)

Jeg er enig med deg. "Ordentlig" var ganske upresist fra min side. Beklager.

Er det chartertur med hotell osv dere skal på? Da ville jeg evt gitt blaffen i hvilket selskap som flyr, det er tross alt viktigere å finne et hotell/leilighet dere skal trives på i en uke, fremfor å sammenlikne 2 chartermaskiner dere kun skal tilbringe noen timer på. Så får dere ta det flyet som "følger" med oppholdet :) Se på det som ren transport fra A til B. Men klart, er det kun flyreisen som skal bestilles, så er det bare å begynne å søke etter billetter som er billige, spennende osv osv..
Uansett, god tur når den tid kommer :)

Back