K KLMfan ScanFlyer Silver 25 Apr 2005 #1 Lurer bare på om noen vet hvem som skal ha handlingen på Malev når de starter flyvninger til Oslo i Juni?
Lurer bare på om noen vet hvem som skal ha handlingen på Malev når de starter flyvninger til Oslo i Juni?
L laurenz ScanFlyer Gold 25 Apr 2005 #2 Sikkert SGS. Har ikke hørt et pip om Malev hos oss (Servisair). SGS hadde også tidligere handlingen. Hilsen, Laurenz
Sikkert SGS. Har ikke hørt et pip om Malev hos oss (Servisair). SGS hadde også tidligere handlingen. Hilsen, Laurenz
Redcap ScanFlyer Silver 26 Apr 2005 #4 SGS hadde Malev sist de fløy på OSL. Det var et greit selskap å handle...
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 28 Apr 2005 #5 Jeg satt faktisk senest idag og jobbet med mine oppdaterte handlinglister på jobben, og blant endringer jeg la inn var at Malev skulle handles av SGS...... :up: :thumbup
Jeg satt faktisk senest idag og jobbet med mine oppdaterte handlinglister på jobben, og blant endringer jeg la inn var at Malev skulle handles av SGS...... :up: :thumbup