Arrow
ScanFlyer Blue
Makan til frekkhet fra naboen. Her må hardt settes mot hardt
Det er rett og slett frekt.
278.000 av Canadas innenriksfly flyr i USAs luftrom hvert år, for å få den optimale reisetiden mellom to byer i Canada. Selv om de ikke skal lande i USA så vil de nå altså ha passasjerlistene på disse innenriksflyene og ha muligheten til å sammenligne med sine "no-fly-lists". (Husker du KLM fra AMS til MEX?)
Canada kan sette hardt mot hardt i denne saken hvis de ikke gir opp dette latterlige kravet. Tenk på alle fly som går over canadisk flyrom når de krysser Atlanteren og Stillehavet.
CBC
Reuters
Det er rett og slett frekt.
278.000 av Canadas innenriksfly flyr i USAs luftrom hvert år, for å få den optimale reisetiden mellom to byer i Canada. Selv om de ikke skal lande i USA så vil de nå altså ha passasjerlistene på disse innenriksflyene og ha muligheten til å sammenligne med sine "no-fly-lists". (Husker du KLM fra AMS til MEX?)
Canada kan sette hardt mot hardt i denne saken hvis de ikke gir opp dette latterlige kravet. Tenk på alle fly som går over canadisk flyrom når de krysser Atlanteren og Stillehavet.
CBC
Reuters