• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Maersk Air tilbake som fraktselskap

Re: Maersk Air tilbake som fraktselskap?

Maersk Air Cargo A/S i Danmark har store operasjoner i UK, og derfor nå opprettet datterselskap i UK - Maersk Air Cargo UK Limited. De har mottatt ICAO kode: MUK, og callsign: Blue Star (Maersk DK har callsign: Whitestar).

Og første fly er omregistrert:
Boeing 767 -25E(F) 27195 535 G-MACZ Maersk Air Cargo UK seen regd at SNN 10jan25 prior transfer ex OY-SRJ
Kilde: https://www.skyliner-aviation.de/
 
Re: Maersk Air tilbake som fraktselskap?

Maersk Air Cargo A/S i Danmark har store operasjoner i UK, og derfor nå opprettet datterselskap i UK - Maersk Air Cargo UK Limited. De har mottatt ICAO kode: MUK, og callsign: Blue Star (Maersk DK har callsign: Whitestar).

Og første fly er omregistrert:

Kilde: https://www.skyliner-aviation.de/

Flere gamle -200F går over dit

Boeing 767 -204(F) 24457 256 G-MACY Maersk Air Cargo UK regd 26feb25 at SNN on transfer ex OY-SRH
 
Back
Top