• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Madeira Internasjonale flyplass bytter navn.

Tarzan

ScanFlyer Silver
Hei

Leste i dag at Madeira Internasjonale flyplass bytter navn.

Fra Madeira internasjonale flyplass, til Ronaldo Internasjonal Airport.

Sånn bare for å blåse opp egoet til en person på drøyt 30 år som egentlig ikke trenger det... Synes generelt lite om å oppkalle og så videre ting etter folk som er fortsatt unge. Jfr. statue av John Arne Riise i Ålesund i en alder av 2x. Bare tull. Bør være i pennalet eller sannsynligvis under ca 10 år unna synes jeg... Men for all del, skjønner de er stolte.

De er veldig stolte av ham, og han har gjort veldig mye for lokalsamfunnet. Mesteparten har gått under radaren og det er slik han foretrekker det. Kjenner en som bor på øya og han sier at den private Christiano Ronaldo er en flott fyr.

Fikser de egen rullebane for møll også, tro?

Forøvrig har jeg også lest det MOW'ern skriver. Så jeg skjønner greia, selv om jeg selv kjenner magesyren kile på drøvlen hver gang jeg ser han :)

Back