"Må legge på, det kommer en sværing"

baselutvann

ScanFlyer Gold
"Må legge på, det kommer en sværing"

Joda, stemmer det. Halvors desperate kamp med tiden da Qatar kom seilende inn på 01R. Årets siste tur blei lille nyttårsaften i lag med flere kjente. Hyggelig å treffe på dere alle!
Denne gangen var det halvor sin tur til å forsove seg, heh:D
Blir ikke så mange bilder, da jeg har stått mest bak kameraet og filmet til den kommende serien til Halvor og meg, Spotterliv. Regner med å slippe første episode i Januar en gang. Serien inneholder alt fra fototips til hvordan en dag er for oss 2 rundt gjerdet på landets største flyplass. Nok snakk, her er et knippe bilder.

DAT Saab 340 by Marius-Kaniewski, on Flickr

DAT Saab 340 Vinke Lanke by Marius-Kaniewski, on Flickr

Estonian Air in Sun by Marius-Kaniewski, on Flickr

SAS MD80 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Norwegian 737-800 in Sun by Marius-Kaniewski, on Flickr

Lufthansa a 319 by Marius-Kaniewski, on Flickr

British Airways A320 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Qatar A330-300 (1) by Marius-Kaniewski, on Flickr

Qatar A330-300 by Marius-Kaniewski, on Flickr

Norwegian 737-800W LN-DYI by Marius-Kaniewski, on Flickr

Norwegian 737-800W LN-NOG by Marius-Kaniewski, on Flickr

Det var det jeg hadde, håper dere liker bildene!

Last edited:
Re: "Må legge på, det kommer en sværing"

Hahahaha, ja telefon, store fly og et kamera man må finne - samtidig, er gjerne en dårlig kombinasjon. Vel, synes du fikk mye ut av lite her, Marius. Flotte bilder som har kommet seg gjennom hele året, og vi satser vel på et par episoder av spotterliv i 2012, gjør vi ikke? :) Godt nyttår og takk for det gamle - dette var knalle bilder, hehe.

Utrolig fine bilder! :)
Min favoritt var det første av Qatar, liker lyset. :)

Flotte bilder fra OSL. Liker best bildene av DAT, vet ikke helt hvorfor men det var stemningsbilder i mine øyner takk for bildene ihvertfall :D

Jeg liker det jeg ser... Mye flott, som vanlig :)

God variasjon og du prøver alltid på noe nytt!

Sjekk siste bilde, har tårnet bikka litt over siden sist jeg var på OSL? :colgate:

Ellers er det snaxy as usual. Liker best bilder med litt bakgrunn så kom deg til østvollen når du har mulighet. Terminal, tårn o.l. gjør seg som ramme på flybildene. Dette er nå min mening da, men den kan også variere til tider :lol:

Back