Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!

Status
Not open for further replies.
Re: Lyst aa vaere med paa DO?? Naa har DU sjansen!!

Hvis det blir valgt LHR, så kan man vel kanskje få til BA besøk? Eller AF besøk på CDG? Bare et forslag.

Til AF-land med Scandihansen/Luftnavian :D Får se hva kalenderen tillater etter hvert, men ikke umulig.

Både BA og AF hadde vært spennende å besøke ja! God idé! Kanskje man er så heldig at dette sammenfaller med når AF får sin A380 :D

Da har jeg mekka en liste over de som er interessert i post en. Dersom du vil vaere med paa lista/vil taes vekk fra lista, post her.

Dette høres utrolig interessant ut. Hadde hatt veldig lyst til å være med og melder min interesse. Eneste forbehold er at tidspunktet ikke er umulig, men satser på at det passer.

All honnør til de som tar slike initiativ.

Håper virkelig at dette blir mulig å gjennomføre, Tommy :)

Håper virkelig at dette blir mulig å gjennomføre, Tommy :)

Saann som det ser ut naa, trenger vi en rundt 70-80 mann for aa faa dette til. Det tror jeg ikke skal bli umulig.

Er det forresten noen som har setekart til SAS sin A319?

Arbeidsgiverne nutildags har lagt seg til den forferdelige uvanen at de partout skal sende folkene sine både hit og både tid i tide og utide! Men hvis han holder seg i skinnet når det børjar spetsa till seg - så blir jeg med!

Mvh,

Er det lov for ikke-medlemmer å være med? :) Har noen teknisk interesserte kollegaer på jobb som sikkert synes noe slikt hadde vært meget interessant.

Er det lov for ikke-medlemmer å være med? :) Har noen teknisk interesserte kollegaer på jobb som sikkert synes noe slikt hadde vært meget interessant.

I'm glad you asked. ALLE er velkommen, vi trenger mellom 70-80 mann for aa faa dette til aa bli en realitet

Vennligst post hvilken flyplass du kunne tenke deg pick up fra (CPH, OSL eller ARN)

Ble litt nysgjerrig nå, hva er max da?

Sk A319 har plass til 141 stykker, men det blir vel noen som vil sitte med ledig midtsete (solo-class) så da blir vel tallet noe lavere.

EDIT: OSL

Last edited:

For meg er OSL og CPH like gode som pick up. Foretrekker CPH.

Mvh,

Ble litt nysgjerrig nå, hva er max da?

Sk A319 har plass til 141 stykker, men det blir vel noen som vil sitte med ledig midtsete (solo-class) så da blir vel tallet noe lavere.

Vi tar nok ut rad 1, 3, 5 og 7, ja, samt blokkerer midten paa rad 2,4,6 og 8

Jeg er med! Blir glassene mer enn halvfulle?:p

Jeg ønsker plukk opp på OSL jeg..

Å jeg vil da kanskje for en gangs skyld nyte servicen på første klasse...!

Er det forresten noen som har setekart til SAS sin A319?

Har ikke funnet noe SK setekart, men fant dette hos AF. Men så har SK sannsynligvis annerledes gally- og toalettconfig.

SK har 141 seter, mot 142 som den jeg fant.

Stilig.. Dette kunne vært interessant.. Om en ikke må ut med ei årslønn for billetten :p
Satt no deadline på påmelding?

Status
Not open for further replies.
Back