Luksusnytt!

Nå må altså den norske regjeringen få opp øynene. La oss bruke en av oljemilliardene våre slik at Stoltenberg og co kan reise i litt stil.:D

Originally posted by TOS

Nå må altså den norske regjeringen få opp øynene. La oss bruke en av oljemilliardene våre slik at Stoltenberg og co kan reise i litt stil.:D

Ja, det skulle jeg likt å se nå i disse høyaktuelle 'CO2-utslipps-dager'. ;)

Originally posted by Someone

Skulle klart meg helt greit med noe slikt;)
Joda, en 788 er jo greit når en skal på hytta, ellers bruker en jo en 748i ;)
Her er Boeing sine ord til den offisielle launchen av WB VIPfly:
http://www.boeing.com/commercial/news/2006/q4/061017a_nr.html

he VIP-configured 787-8 offers 2,404 square feet (223.3 square meters) of cabin space and a range of 9,590 nautical miles (17,760 km), while the VIP-configured 787-9 offers 2,762 square feet (256.6 square meters) of cabin space and a range of 9,950 nautical miles (18,425 km). This capability allows owners of the 787 VIP jet to fly anywhere in the world nonstop while carrying up to 75 passengers.

The VIP version of the 747-8 provides a cabin with 4,786 square feet (444.6 square meters). It can carry 100 passengers and fly up to 9,260 nautical miles (17,150 km). The airplane also is the fastest large-cabin business jet, capable of cruising at Mach 0.86.
Med 9950nm når en alle destinasjoner på jorda (pga vestadgående vinder,) feks kan en da fly LHR-AKL uten problemer:wow:

Men litt mer realistisk luksusnytt for menigmann (les: megselv til jul), så har SQ sluppet sine nye klasser, med oppgradering av bakerst, midterst og fremst i flyet her. Klikk litt rundt og sehvordan gode seter ser ut. :)

-A

Hadde jeg vært så rik at jeg kunne kjøpe noe av det der, hadde jeg heller ikke trengt å jobbe...så da hadde jeg heller brukt tida på bl.a. å kjøpe meg et sertifikat så jeg kunne fly selv. Og da hadde jeg nok heller kjøpt en liten jungeljet til de lange turene - og en Dæsjåtte til å reise på jakt. Som friluftsinteressert må jeg jo komme meg til villmarka, og det betyr å kunne lande på kortbane. Tror dere Bombardier kan bygge om en dæsjåtte til interkont rekkevidde og luksusinteriør på den lille plassen som er inni flyet? Blir nok lite badeværelse, men dog - hadde vært tøft!

Originally posted by ENGM RAMP

Mmmmmm i wanna fly Singapore Airline Business Class....

Bilder og triprapport kommer i januar. Kan se ut som SFO-ICN-SIN blir oppgradert til treklasse på alle avganger.

-A

Back