• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Luftwaffe, Wizzair, dag og natt

inger

ScanFlyer Gold
Da jeg var enda yngre bodde jeg 8 år i Stokke, og i forrige uke tok jeg derfor en mimretur til Torp :) Der fant jeg masse smått og litt stort, og sol og varme :) Ellers har det vært besøk av litt av hvert spennende på OSL, så her kommer en liten blanding :)

Først et par fra OSL:
115-01.jpg

Luftwaffe 15-01

2QH3022.jpg

United States Marines QH3022

Så 4 fra Torp:
3EI-ENS.jpg

EI-ENS

4HA-LPM.jpg

HA-LPM

5LN-FTE.jpg

LN-FTE

6LN-PLH.jpg

LN-PLH

Tilbake til OSL :)
8TC-JRO.jpg

TC-JRO

7OY-PSA.jpg

OY-PSA

merfly3880812.jpg

VP-BIM

:) Inger

God og fin variasjon, greit å se at det er noe spennende i Norge også :)
TK :fly , :cool: & :drink

Mørkebilder og stillestående objekter er stativ tingen. Regner med at du tok det siste bilde på frihånd? Hvis så er du dyktig :)

Mørkebilder og stillestående objekter er stativ tingen. Regner med at du tok det siste bilde på frihånd? Hvis så er du dyktig :)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)
Har ikke stativ nei, så var litt spent da jeg så på bildene etterpå :)

:) Inger

Last edited:
Back