Lufthansa til KRS og TRD?

Eg mente ikke at de tar konkurransen mot KLM , men Air france har ruter som KLM ikke har.. og gjør at det blir umulig å bestille billett til feks Havanna via amsterdam og paris... det er bare de som reiser fra Amsterdam som kan bestille det. så det betyr for oss som kommer fra feks Norge må bestille serparat billett... en billet til amsterdam.. så en annet billet til havanna via paris fra amsterdam.. Lufthansa har heller ikke rute til Havanna.
(Havanna er bare en eksempel)
 
2011: Completion of 4th Runway at FRA airport

-> Slot-coordinated capacity will rise
-> New Slots will be handed out

Slot Rules prefer new-entries over existing operators. New routes are also given priority over more frequencies on existing routes.

-> LH needs to present new destinations to gain a significant share of the new slots.
-> FRA will be seeing much more competition

Aircraft allocation is no problem. New EMB and CRJ deliveries to Cityline operators free up mainline capacity at both FRA and MUC. Furthermore, almost 40 A320-Series aircraft are set for delivery and the 737s are set to stay a bit longer then earlier anticipated. However, all 737s will be based FRA or Direct Stations only.
 
FRA-KRS ville jo bli knall, jeg kan da fly ANC-FRA-KRS (på sommers-tid i alle fall) i steden for ANC-PHL-OSL-KRS eller AMS-MSP-AMS-KRS.
 
Back
Top