Ganske trist at LH "lærer" av lavprisselskapene. Trodde litt bedre plass, bagetten og ølen var et konkurransefortrinn. LH har vært min definitive favoritt i Europa, men følelsen blir ikke den samme når man går over til "konsentrasjonsleirbrødskive".
Problemet med gratis mat på intraeuropeiske ruter i dag, er at maten ofte er så sparsommelig og trist - f.eks. hos Lufthansa. Da synes jeg det er mer ideelt med en fyldig meny med ulike valgmuligheter av mat til salgs, og så serveres drikke gratis til alle.
BOB? Hva/hvem er det?
Kjenner ikke meg igjen i beskrivelsen du kommer med, FlightDeck. At baguetten er steinhard og trist synes ikke jeg. Ett helt greit lite måltid på en kort flight.
Kjenner ikke meg igjen i beskrivelsen du kommer med, FlightDeck. At baguetten er steinhard og trist synes ikke jeg. Ett helt greit lite måltid på en kort flight.
Lufthansa velger å holde seg unna BOB da flightene deres innenfor er relativt korte i gjennomsnitt og de foretrekker derfor å servere en liten matbit og gratis drikke for effektiv service
Joda, folk har nødvendigvis ulike erfaringer med bagetter som med alt annet. Det er selvfølgelig hyggelig med gratis servering, men det må holdes på et visst nivå. Nå som bagettene er borte og erstattet av en halv brødskive, synes jeg det er på tide å vurdere hele konseptet. Dette fikk jeg servert til frokost mellom Oslo og Frankfurt tidligere denne måneden:
De knallharde bagettene er erstattet av tørre brødskiver.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.