Lufthansa: Oslo-Caracas/Bogota for ca. €270 all-in

Re: Lufthansa: Oslo-Caracas/Bogota for ca. €270 all-in

Anbefaler å booke en tur rett ut til Los Roques.

Karibiske dykkeopplevelser kan du få til en billig penge andre steder. Dessuten er det ganske dyrt å reise inn i Los Roques-området. Har du først tatt turen til Venezuela hadde jeg prioritert kultur inn i landet, evt. fløyet til Cumana og lagt ferien på Paria-halvøya.

Hva er status for dere som bestilte til 2000,-? LH har ikke kansellert billettene?

Var selv fristet til å booke, men mangel på feiredager satte en effektiv stopper...

Har ikke hørt noe jeg iallefall, og bookingen ser fremdeles valid ut på lufthansa.com

Karibiske dykkeopplevelser kan du få til en billig penge andre steder. Dessuten er det ganske dyrt å reise inn i Los Roques-området.
Det erda mye annet enn dyking å oppleve på Los Roques og jeg synes øygruppen er ganske unik og forskjellig fra det jeg har sett andre steder i Karibien. Så dyrt er det vel ikke å reise ut til øyene selv om det er nye billigere endre steder i Venezuela.
Har du først tatt turen til Venezuela hadde jeg prioritert kultur inn i landet, evt. fløyet til Cumana og lagt ferien på Paria-halvøya.
Har ikke vært så langt østover langt kysen der. Har kun kjørt i Boca De Uchire. Trodde dette var for obskurt for nordmenn.

Ellers kan jeg anbefale å reise vestover langs kysten til Choroni. Det er veldig spesielt der med store strender (som mange regner som de beste på fastlandet) flankert av sukkertopper, frodig natur og "kardemomme by". For å komme dit må man kjøre over en fjellkjede hvor man kommer opp i permanente skyer hvor mye rart gror.

Tipper kunden har en god sak siden prisforskjellen er bare litt over 1000 dk fra vanlig salgspris. Dessuten er vel hoveddelen av skatter og avgifter avgifter direkte til LH. Ikke kundens skyld at LH driver "Ryan Air avgiftsprising" og tar godt betalt i tillegg.

La LH blø for deres tåpelige fuel-surcharge, dette er kundenes revansje! :colgate:

Back