Lufthansa og Swiss med Business Class tilbud

Billettene kan også bestilles på wideroe.no....gjerne ved å bruke linken fra forumet og dermed bidra til driften av Scanair.no

.....ooops, plutselig tikket det jammen meg inn en email fra wias med en reiserute FRA-MUC-HKG//HKG-FRA 2/7-14/7 :colgate::spin:colgate:

Last edited:
Billettene kan også bestilles på wideroe.no....gjerne ved å bruke linken fra forumet og dermed bidra til driften av Scanair.no

.....ooops, plutselig tikket det jammen meg inn en email fra wias med en reiserute FRA-MUC-HKG//HKG-FRA 2/7-14/7 :colgate::spin:colgate:

I C eller F? Til kr??

BF:cool2

I C eller F? Til kr??

C, til 13.800kr. Kunne fått det 300kr billigere ved å droppe via MUC på veien ned, men har ikke fløyet 340-600, så da valgte jeg det på utreisen.....dessuten gir det fler poeng da jeg også får et leg innen Tyskland i biz

C, til 13.800kr. Kunne fått det 300kr billigere ved å droppe via MUC på veien ned, men har ikke fløyet 340-600, så da valgte jeg det på utreisen.....dessuten gir det fler poeng da jeg også får et leg innen Tyskland i biz

Disse prisene er jo mye morsommere når euroen er 7,7 og ikke 9,7 som i fjor:colgate:

Vet ikke riktig hvordan jeg skal få overbevist kona om at jeg trenger å benytte dette tilbudet.:8:

Nice! Hong Kong er kanon. Planlegger du å bli der alle dagene, eller reise noe rundt? Har jo forholdsvis god tid ser jeg!

For de late av oss (og de er de mange av!!!) hvor mye poeng gir en slik reise, da?

Jeg er kraftig miljøskadet av dette forumet. Nå er jeg bare glad for at det ikke passer for meg å reise på ny ferie innen utgangen av august. :spin

Nice! Hong Kong er kanon. Planlegger du å bli der alle dagene, eller reise noe rundt? Har jo forholdsvis god tid ser jeg!

Nei, skal videre etter noen dager. Singapore står også på programmet. Også planlegger jeg noe mer. Siden jeg reiser alene (kjenner riktignok noen i HK) så blir jeg fort litt rastløs etter et par dager....men hvor jeg havner blir vel bestemt ganske snart ;)

For de late av oss (og de er de mange av!!!) hvor mye poeng gir en slik reise, da?

FRA-MUC-HKG-FRA er ganske nøyaktig 11500 miles i følge GCM. Så da kan det ihvertfall gange det med 2, før eventuelle bonuser kommer inn i bilde....litt avhengig av hvilket program jeg velger

Nei, skal videre etter noen dager. Singapore står også på programmet. Også planlegger jeg noe mer. Siden jeg reiser alene (kjenner riktignok noen i HK) så blir jeg fort litt rastløs etter et par dager....men hvor jeg havner blir vel bestemt ganske snart ;)
Akk så deilig! Kan opplyse at misunnelsen vokser og at jeg tydelig kan kjenne bankkortet brenne i lommen! Arbeidsmengden på kontoret holder meg imidlertid tilbake foreløpig..

Høres for øvrig spennende ut å reise på en slik tur alene. Har aldri dratt utenfor Europa i feriesammenheng alene, men jeg kjenner jeg er nokså pro den tankegangen!
Ta deg en helaften på Dragon I i Hong Kong; fet nattklubb og gode muligheter for å møte på noen å fortsette festlighetene med utover kvelden!

Akk så deilig! Kan opplyse at misunnelsen vokser og at jeg tydelig kan kjenne bankkortet brenne i lommen! Arbeidsmengden på kontoret holder meg imidlertid tilbake foreløpig..

Høres for øvrig spennende ut å reise på en slik tur alene. Har aldri dratt utenfor Europa i feriesammenheng alene, men jeg kjenner jeg er nokså pro den tankegangen!

He he....Mastercardet tok plutselig fyr :p

Var i Tokyo alene (møtte dog noen forummedlemmer der også den ene dagen) i fjor vinter og har har reist endel alene i Europa og USA. Men merker at det går supert, men er avhengig av å ikke være alt for lenge på samme sted for å unngå å bli rastløs

Har du tenkt noe på å kjøpe deg et Asia Air Pass for resten av reisen din rundt i Asia? Det kunne kanskje være en ide. Både Thai og Star Alliansen selger dette. Noe å tenke på nå siden mastercardet fortsatt er varmt!!

Back