Lufthansa med vekst i Norge

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
Lufthansagruppen melder om god vekst i Norge, og er nå det 3. største selskapet på utenriks fra OSL. Bak SAS og Norwegian, men foran Air France-KLM. Sistnevnte er dog større på landsbasis da Lufthansagruppen jo har en begrenset nett utenfor OSL

https://e24.no/naeringsliv/luftfart...i-norge-men-de-er-ikke-stoerst-ennaa/24181260

Med en kraftig kapasitetsvekst det siste året er det tyske Lufthansa som vokser mest blant de utenlandske flyselskapene i Norge, ifølge data fra Avinor og selskapet.

Flott, häper ä se mer. Häper at billettprisene blir mer konkurransedyktige, for Norwegian & SAS er stadig vekk billigere til Norge.

Häper at billettprisene blir mer konkurransedyktige, for Norwegian & SAS er stadig vekk billigere til Norge.

Man kan jo forstå at folk er villige til å betale kneppet mer for å fly med Hansen enn DY og SK.

Hva skjedde egentlig med luftbroen til Schiphol?

Man kan jo forstå at folk er villige til å betale kneppet mer for å fly med Hansen enn DY og SK.

Hva skjedde egentlig med luftbroen til Schiphol?

Nuvell.
Nå har KLM et imponerende nettverk med ruter fra BGO, SVG, TRD, TRF, AES, KRS og OSL, mens Lufthansa får alt feedet inn fra SAS via OSL.

Lufthansa kutter noen avganger på BGO?

06 avgangen min en onsdag i februar ble innstilt - men, fikk ombooket til 06 avgangen dagen før. En tirsdag.

Lufthansa er normalt ganske flinke å tilpasse produksjonen til salget, og i de rolige vintermånedene dras det normalt ned. Hvis du fikk en innstilling nå til februar så er det ganske sent for dem å være, de driver nå å justerer sommerprogrammet 2024 ser jeg på mine bookinger.

Back