Lufthansa med nye farger

Syns ikke Lufthansa har vært heldig med denne designendringen. De har gått fra en ikonisk til en mer generisk dekor.

Vistnok har blåfargen blitt for mørk å det vurderes å forandre på den

Attachments

• FB_IMG_1519548334644.jpg
    FB_IMG_1519548334644.jpg
    110.8 KB · Views: 1,674
Det er vel bare fargen som skal bli endret..bli litt lysere?

Jepp, og første maskin i det reviderte resultatet skal nå være ferdig:

Hakket lysere, selv om jeg syntes den veldig mørkeblå fargen var bedre, ihvertfall i dagslys, men skjønner at de endrer hvis de synes den ble for mørk (svart) i mørket.

Men i motsetning til andre er jeg fornøyd med at de i stor grad de går for den nye, og kvitter seg med de gule

d3nPAqal.jpg

For å sammenligne med slik det opprinnelig var foreslått

suJx03bl.jpg

Hmmm, visstnok var dette ikke den nye varianten allikevel da den er først klar i september. Derimot var det trolig et overeksponert bilde

betyr dette at omlakkeringen stopper opp, eller vil de fortsette å lakkere ''feil'' farge?
ganske interessant at de trenger såpass lang tid til å finne en ny blåfarge, et stort spekter av blåfarger er jo allerede luket ut...

I klagesangen må jeg få tilføye at hverken den hvite stjerten eller den avkappa døra tar seg spesielt godt ut. Førstnevnte blir sikkert litt bedre mot en lysere blåtone.

Er dette de nye nye fargene eller de gamle nye fargene med feil blåtone?

De gamle nye

Ser ut som fly som uansett må inn for et nytt strøk maling får disse, men de venter på den reviderte utgaven. Som jo trolig blir veldig lik

I morgensol på Frankfurt. Synes det ser svart ut.

Attachments

• IMG_1350.jpg
    IMG_1350.jpg
    102.5 KB · Views: 666
Back