Jepp, og første maskin i det reviderte resultatet skal nå være ferdig:
Hakket lysere, selv om jeg syntes den veldig mørkeblå fargen var bedre, ihvertfall i dagslys, men skjønner at de endrer hvis de synes den ble for mørk (svart) i mørket.
Men i motsetning til andre er jeg fornøyd med at de i stor grad de går for den nye, og kvitter seg med de gule
For å sammenligne med slik det opprinnelig var foreslått
betyr dette at omlakkeringen stopper opp, eller vil de fortsette å lakkere ''feil'' farge?
ganske interessant at de trenger såpass lang tid til å finne en ny blåfarge, et stort spekter av blåfarger er jo allerede luket ut...
I klagesangen må jeg få tilføye at hverken den hvite stjerten eller den avkappa døra tar seg spesielt godt ut. Førstnevnte blir sikkert litt bedre mot en lysere blåtone.
Siden halene gjerne males før montering og da gjerne i god tid i forveien så vil de neste leveringene av nye fly til Lufthansa også ha de gamle nye fargene. Her en kommende A320neo nylig sett i Hamburg