FRA>BGO>FRA
LH874 0915-1115 > LH875 1200-1410
LH1518 1455-1655 > LH1519 1740-1950
LH876 2110-2310 >LH877 0620-0830
MUC>BGO>MUC
LH2450 0850-1105(1,3,4,6) 1505-1720(2,5,7) > LH2451 1150>1405(1,3,4,6) 1805>2020 (2,5,7)
Hva blir det i netto økning?
Ref 4x MUC-OSL, så har de vel ikke hatt det etter Korona? Eller har de i det hele tatt hatt det? Mulig jeg husker fel, men trodde den var 3x før?
Jeg kan også bare huske 3x daglige på OSL-MUC med Lufthansa før pandemien kom. I tillegg hadde SAS 1x daglig på ruta.
SAS har vel bare flydd OSL-MUC nesten sånn sporadisk i skisesongen etter COVID så de har jo ikke akkurat bidratt på den ruten. Så har jo forholdet til LH så klart vært så som så. DY er vel også inne noen dager i uken, men det er vel ikke så veldig relevant.
Ser ut som det blir T/R TRD - MUC på torsdag og søndag
Med A319...........
Jeg kan også bare huske 3x daglige på OSL-MUC med Lufthansa før pandemien kom. I tillegg hadde SAS 1x daglig på ruta.
Veldig bra. I tillegg til et svar på økt etterspørsel er det vel også et svar på SAS' uttreden fra Star Alliance.
LH Group begynner å få et bra rutenettverk i Norge nå. Nestemann ut er muligens Ålesund? Både et sterkt næringsliv og sterk turisme.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.