• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa MD11 på OSL

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Lufthansa MD11 på OSL

CK har i dette øyeblikk sendt sms om at det er en MD11 fra LH på OSL... Snakk om stooorfint besøk! I tillegg så var det to stk SWEFLY F50...

Re: Lufthansa MD11 på OSL

Originally posted by EB
CK har i dette øyeblikk sendt sms om at det er en MD11 fra LH på OSL... Snakk om stooorfint besøk! I tillegg så var det to stk SWEFLY F50...

Noen som vet hvordan SWEFLY gjør det?

De flyr vel i allefall flere enn 50 pax siden de kommer med to F50...;)

Ja og Air Italy og Air Finland 757 maskiner :)....... Så jeg ! (fra heimen beklageligvis).. Hadde man bare hatt bil :(

...men det kommer bilder her på Scanair.no bare CK kommer seg hjem!!!

dessverre ble ikke mine MD11-bilder like gode som andre vi har sett her, men jeg fikk iallefall dette. Den kom overraskende på meg mens jeg sto ved innenrikspiren og tok bilder av SweFlys to F50 som var på besøk. Dessverre gjorde avstanden bort til maskinen at varmedisen (!!) gjorde sitt til å forvrenge bildet... Varmedis er ellers ikke noen stort problem på OSL...

Untitled-1.jpg

SE-LTR-OSL130705.jpg

Her er Fokkerne. Observerte mange reisende på parkeringsplassen og rundt terminalen "av utenlands opprinnelse", så det var nok storutfart til Pakistan som gjorde at SweFly måtte stille med 2 Fokkere i dag - eller var det bagasjen som fikk eget fly?

Back