Lufthansa har inntatt Værnes!

Novair

ScanFlyer Gold
Lufthansa har inntatt Værnes!

I anledning Lufthansas første ankomst på Værnes, var det stor ståhei i terminalen og ute på tarmac. I terminalen ble det servert Lufthansa marsipankake til samtlige reisende, avholdt taler og diverse Lufthansa effekter ble utdelt. Ute ble pressen invitert inn i flyet, og crewet stilte velvillig opp til fotografering. Høyt rangerte ansatte i Lufthansa var også tilstede. Her kommer et knippe bilder;

IMG3.jpg

IMG4.jpg

IMG8-4.jpg

IMG1-2.jpg

Flere bilder og intervjuer finner du HER (Ekstern lenke: Trondheimlufthavn.net)

Last edited:
Re: Lufthansa har inntatt Værnes!

Fine bilder Novair! Fikk desverre ikke med meg dette da jeg var på jobb....

Flott dokumentert, og grattis til TRD med LH i by'n

Lufthansa til TRD var nytt for meg, men så klart veldig bra med nye ruter og bedre tilbud for flere enn bare oss på Østlandet:)

Etter passasjer nr. 2 og 3 i trappa å dømme, ser det ut til at våren har kommet lengre i Frankfurt enn på Værnes. Det snør jo på neste bilde!

Hvem stakk av med modellen av A380 (Herpa 1:200) ? Skulle gjerne hatt den.

Takk for alle kommentarene så langt! Hyggelig.
Han dro også flagget nede i sørpa da han gikk ut fra terminalen....

La merke til det samme selv. Men hvor befant du deg? Var du med i pressefølget?
Hvem stakk av med modellen av A380 (Herpa 1:200) ? Skulle gjerne hatt den.
Akkurat denne modellen ble senere overrakt til Avinor. Selv stakk jeg av med en maken modell, dog ikke i metall. Meget hyggelig gjort av Lufthansa!

Han dro også flagget nede i sørpa da han gikk ut fra terminalen....

Noen får vel gi Lufthansa sin Country Manager et kurs i skikk og bruk når det gjelder det Norske flagget. Er han som står å veiver med det i gul jakke.

Noen får vel gi Lufthansa sin Country Manager et kurs i skikk og bruk når det gjelder det Norske flagget. Er han som står å veiver med det i gul jakke.

Country Manager i Norge du tenker på? I så fall stemmer ikke det helt. Country Manager i Norge er Terje Grue. Det er han som holder flymodellen på crew-bildet.

Back