• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Lufthansa A330 i C

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Har lett litt etter trip reports fra C i A330, men det finner jo av en eller annen grunn nesten bare rapporter fra F.^_^

Har LH noen buffe ala SAS i C? Hvilke Star selskaper har dette utover SK og TG?

Skal til SEA og lurer derfor også på hvordan BA-longen er der (LH bruker denne). Har BA egen F lounge der? Er det champis upon request der? Noe mat å få? Flere typer vin ala det en finner på LHR?

Skal til SEA og lurer derfor også på hvordan BA-longen er der (LH bruker denne). Har BA egen F lounge der? Er det champis upon request der? Noe mat å få? Flere typer vin ala det en finner på LHR?

BA-loungen er en helt "standard" BA-ute-lounge, lite mat utover snacks og noen trekantsmørbrød og kanskje noe grønnskadip el.l. (var det sist gang). Greit utvalg av drikke (alkohol fra en mann bak et hull i veggen pga. lovgivingen tror jeg) . Usikker på Champis. Loungen har egen F-avdeling. Gratis WiFi har de også.

SFO-loungen er ganske lik SEA (dog er SEA uten utsikt), bilder i post#6: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=80778

Hele SEA har gratis wi-fi ..

LH A330 er standard C-klasse .. dvs lett skrånende vaskebrett. Ingen buffet, men det er ikke noe problem å gå i kjøkkenet og hente snacks hvis ønskelig.

Tror alle A330'ene nå har fått wi-fi installert.

. Loungen har egen F-avdeling. Gratis WiFi har de også.

SFO-loungen er ganske lik SEA (dog er SEA uten utsikt), bilder i post#6: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=80778

Den F-loungen må taes med en liten klype salt. Sist jeg var der i 2008, var det et bøttekott med en F på døra. Mat og drikke måtte man ut i den vanlige loungen og hente såvidt jeg kan huske. Man følte seg engentlig litt som en "dork" der inne.

Men flyr man First ligger det litt trass i å sitte der også.

Jeg sitter på akkurat det du ser etter: en TR med LH 333 i C SEA - FRA inkl. bilder fra turen og loungen. Skal gjøre mitt beste å få det ut så fort som mulig.

Det er for øvrig to seksjoner med C klasse på LH 333. Jeg anbefaler deg et sete på rad 3, som er den ene av to rader i den fremste seksjonen. Det gir en veldig privat følelse.

Jeg hadde en super tur med LH 333 i C klasse, så det er bare å glede seg :) Setene er som du kanskje vet "skråbenk", dvs. ikke 100% flate, men de er til gjengjeld av nyere dato og fremstår som penere enn hva du finner i mange av deres 744.

Jeg sitter på akkurat det du ser etter: en TR med LH 333 i C SEA - FRA inkl. bilder fra turen og loungen. Skal gjøre mitt beste å få det ut så fort som mulig.

Det er for øvrig to seksjoner med C klasse på LH 333. Jeg anbefaler deg et sete på rad 3, som er den ene av to rader i den fremste seksjonen. Det gir en veldig privat følelse.

Jeg hadde en super tur med LH 333 i C klasse, så det er bare å glede seg :) Setene er som du kanskje vet "skråbenk", dvs. ikke 100% flate, men de er til gjengjeld av nyere dato og fremstår som penere enn hva du finner i mange av deres 744.
Gleder meg. Jobber for ledig sete fremme, men en veldig full kabin om det ikke skyldes seatblocking for star gold.

Back