Lufthansa A300 på Gardermoen

LN-TIB

ScanFlyer Gold
Lufthansa A300 på Gardermoen

Ser at LH3135 er satt opp med A300 den 22. juni. Er det vanlig at LH bruker denne flytypen på OSL ?

Re: Lufthansa A300 på Gardermoen

Det er "normalt" at de bruker den ofte ved store ferie utfarter slik det vil bli på denne dagen.
Så vi ser den her noen ganger i året, så lenge det varer da de er på vei ut snart mener jeg å ha hørt....

Det er høyst uvanlig at LH bruker sine A300 tl Norge så frem med kameraene igjen, mine venner.
Til info så går LH3135 kl. 19.05 og ankommer ca en time før det.

ikke sååå uvanlig da Tertit'en :) Den er da her stort sett noen ganger hver eneste sommer....

Det er "normalt" at de bruker den ofte ved store ferie utfarter slik det vil bli på denne dagen.

Er det noe spesielt denne dagen? Bortsett fra at jeg hvis alt går som det skal er på tur hjem med nevnte maskin fra Paris

Himmelspretthelgen er i mai, sommerferien starter i juni...

Himmelspretthelgen er i mai, sommerferien starter i juni...

Ooops, ser det står juni nå. Hmmm jeg må slutte å både drikke og være på forumet på en gang. .......jeg får konsenterere meg om drikkingen istedet:p

Skoleferien starter vel skikkelig den helgen, så vil tippe på at det er stor trafikk ut denne mandagen.

ikke sååå uvanlig da Tertit'en :) Den er da her stort sett noen ganger hver eneste sommer....

Jeg vil jo si at hver sommer er ganske sjelden da, eller er det sommmer oppe hos deg hele tiden ???:cool:

Jeg har selv sett Lufthansa Airbus A300-600 på Gardermoen en gang tidligere, men et søk på forumet avslører at den har vært her flere ganger i forbindelse med ferier. Så det er bare å bestille billett til Frankfurt, folkens, da kan man få oppleve en spennende maskin som snart går ut av Lufthansa-flåten.

Skoleferien starter vel skikkelig den helgen, så vil tippe på at det er stor trafikk ut denne mandagen.

I dag er vel dagen for LH A300@OSL.

Er det forresten noen som har sett noen pax tall for fredag-søndag@osl i forhold til skoleferie start i fjor ?

I dag er vel dagen for LH A300@OSL.

Er det forresten noen som har sett noen pax tall for fredag-søndag@osl i forhold til skoleferie start i fjor ?

Ble det noen A300 i dag, og evt. hvilket individ var det ?

Det var D-AIAZ
Har vel tilhørt EK tidligere / A6-EKM

Last edited:

Skulle fly A300-600 fra Munchen til Frankfurt for 3 uker siden, valgte faktisk ruten Dubai-Munchen-Frankfurt-Oslo i steden for en mere direkte routing for å få flydd LH A306 før den utfases, LITT skuffet da B737 viste seg å vikariere :-)

Jeg har selv sett Lufthansa Airbus A300-600 på Gardermoen en gang tidligere, men et søk på forumet avslører at den har vært her flere ganger i forbindelse med ferier. Så det er bare å bestille billett til Frankfurt, folkens, da kan man få oppleve en spennende maskin som snart går ut av Lufthansa-flåten.
har selv fløyet A 306 FRA-OSL tidligere.

Back