Luftfartsskolen på Torp

united87

ScanFlyer Blue
Luftfartsskolen på Torp

Ser at luftfartsskolen har åpnet sin flyskole på torp. Vurderer å starte der til høstn, de sier at at de skal starte opp med ppl også iløpet av de nærmeste månedene. Så da kan de tilby hele pakka. Høres ganske inntressant ut!

noen som har tenkt til å starte?

Last edited:
Re: Luftfartsskolen på Torp

jeg aner ikke, jeg sendte en mail til dem her om dagen, jeg spurte om prisene osv, men har ikke fått svar ennå. Legger dem ut her så fort jeg får svar. Men det virker veldig inntressant. Torp har jo en del trafikk. Og dessuten er det uniformsplikt på skolen, ppl også. så det er litt kult:) Men jeg håper jeg får svar av dem snart. Jeg har lyst til å starte opp i høst. Jeg bor i bærum så jeg blir kanskje nødt til å skaffe bopel sandefjord. Blir kanskje litt langt å pendle hver dag?

Jeg skal ta et konverteringsprogram hos de. Regner med å komme til denne måned. Blir godt å få det unnagjort.

oja ok...morro. jg driver å ser etter leiligheter og hybler i sandefjord.. bare titter.. :) vis jeg starter på denne skolen blir dt litt langt å pendle bærum-sandefjord

.. vis jeg starter på denne skolen blir dt litt langt å pendle bærum-sandefjord

Ikke nødvendigvis. Det er brukbart med tog på Vestfoldbanen, og nå stopper jo en god del tog på Råstad stasjon med matebusser til flyterminalen fem minutter unna. Tipper toget fra Oslo til Råstad tar omkring 1,5 timer.

ja det er sant. Men akkurat det er ikke noe jeg går å tenker på, blir jeg nødt til å pendle så gjør jeg det! Ser at cpl programmet koster rundt 265.000. Så dt bør gå ann å komme unna med 500.000 totalt!

Ikke nødvendigvis. Det er brukbart med tog på Vestfoldbanen, og nå stopper jo en god del tog på Råstad stasjon med matebusser til flyterminalen fem minutter unna. Tipper toget fra Oslo til Råstad tar omkring 1,5 timer.

Nåja, å pendle 1,5 time hver vei mener jeg fremdeles er for spesielt intereserte....og d ahar jeg ikke tat med når togene står pga signalfeil på Skøyen....som vel til nå i år har sjedd 4-5 ganger.

Hvis jeg i det hele tatt skulle vurdere å rekke noe far Torp så hadde jeg ihvertfall ikke stolet på toget:rolleyes:

Back