Originally posted by imm
Og en annen ting er, at SAS og andre har tatt helt urimelig høye priser på strekninger hvor de ikke har konkurranse. I praksis nesten hele skandinavia. Hvor rampete er ikke det?
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by imm
Og en annen ting er, at SAS og andre har tatt helt urimelig høye priser på strekninger hvor de ikke har konkurranse. I praksis nesten hele skandinavia. Hvor rampete er ikke det?
Den var tabloid, du... hva med litt dokumentasjon? Og da mener jeg konkrete tall og statistikker ..
Originally posted by EB
Tja! SAS var faktisk billigere hjem fra haugesund på fredag enn det de var fra Stavanger - samme dag.
Men hvorfor er det ingen som svarer på beskyldningene mot Ryanair - SAS diskuteres jo ofte nok ellers!
Originally posted by EB
Noe av det bedre med Ryanair er jo faktisk at de flyr på destinasjoner andre ikke gjør... Sandefjord har absolutt sin misjon som ankomst/avgangssted. Men Sandefjord blir ikke i min tid en del av Oslo...
Originally posted by imm
Den var tabloid, du... hva med litt dokumentasjon? Og da mener jeg konkrete tall og statistikker ..
Originally posted by MartinL
Forvirringen blir vel komplett når rygge åpner for denne blir vel da også definert som Oslo.
Ja ja E18 og E6 fører jo til Oslo...
Merker meg at imm ikke har begrunnet paastanden sin, men jeg har sett at SAS har hatt kampanjer av typen 'Hele Soer-Norge til 490' - og da gjelder vel det alle ruter - ikke bare der de har konkurranse?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.