Motard ScanFlyer Silver 18 Jul 2011 #1 Siden der er så dårlig vær har jeg rotet fram litt jumbo bilder fra Alaska. Meget mulig noe av dette er lagt ut før. Fortsetter....
Siden der er så dårlig vær har jeg rotet fram litt jumbo bilder fra Alaska. Meget mulig noe av dette er lagt ut før. Fortsetter....
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 18 Jul 2011 #3 Mye fint her. Flott hyllest til en av verdens vakreste flytyper!
LN-MOW Flyklapper Medlem 18 Jul 2011 #4 Ahh .... vakkert. Får jeg sjansen skal jeg ta meg en fotosafari opp der igjen. Jeg drømmer fortsatt om min forrige... Hvem er på bildet? BU767?
Ahh .... vakkert. Får jeg sjansen skal jeg ta meg en fotosafari opp der igjen. Jeg drømmer fortsatt om min forrige... Hvem er på bildet? BU767?
Motard ScanFlyer Silver 18 Jul 2011 #6 LN-MOW said: Ahh .... vakkert. Får jeg sjansen skal jeg ta meg en fotosafari opp der igjen. Jeg drømmer fortsatt om min forrige... Hvem er på bildet? BU767? Click to expand... Det er meg og min far.
LN-MOW said: Ahh .... vakkert. Får jeg sjansen skal jeg ta meg en fotosafari opp der igjen. Jeg drømmer fortsatt om min forrige... Hvem er på bildet? BU767? Click to expand... Det er meg og min far.
Discus Galley Slave Medlem 18 Jul 2011 #7 Supre bilder, gjør da ingen ting om noen av disse har vært publiser før.
putzmeister ScanFlyer Dusty 18 Jul 2011 #9 Fin heavy serie, mye varierte selskaper. Spennende med slike bilder