LN-RTP Aviator Extraordinaire 12 Nov 2016 #21 Re: Løyen lørdag fra Mandalay! Du får stikke innom Fort Lauderdale da siden du er i nabolaget.
F ForeverSAS ScanFlyer Gold 12 Nov 2016 #22 Re: Løyen lørdag fra Mandalay! God kveld fra Snillfjord. Greit vær, ikke mer å si om den saken. Har handlet litt, pratet med flere kjentfolk, spist middag sammen med det moderlige opphavet og nå skal kvelden nytes for min del. Hva morgendagen bringer aner ingen. Men spørs om noe huslige plikter kaller. Ha en fortreffelig en!
Re: Løyen lørdag fra Mandalay! God kveld fra Snillfjord. Greit vær, ikke mer å si om den saken. Har handlet litt, pratet med flere kjentfolk, spist middag sammen med det moderlige opphavet og nå skal kvelden nytes for min del. Hva morgendagen bringer aner ingen. Men spørs om noe huslige plikter kaller. Ha en fortreffelig en!
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 12 Nov 2016 #23 Re: Løyen lørdag fra Mandalay! LN-RTP said: Du får stikke innom Fort Lauderdale da siden du er i nabolaget. Click to expand... Flyr fra FLL til BWI på tirsdag 6.45pm så om du er i nabolaget så pm meg
Re: Løyen lørdag fra Mandalay! LN-RTP said: Du får stikke innom Fort Lauderdale da siden du er i nabolaget. Click to expand... Flyr fra FLL til BWI på tirsdag 6.45pm så om du er i nabolaget så pm meg