Loven gjelder også for hekser

Superhai

ScanFlyer Rusty
Loven gjelder også for hekser

Kanskje dette burde vært postet under GA-forumet, uten at jeg vet hvor stort problem det er her til lands? Jeg synes det er bra at man er klar på dette punktet, i tilfelle noen skulle være i tvil.

Witches flying broomsticks in Swaziland above 150 metres will be subject to arrest and a hefty fine of R500 000, civil aviation authorities said, according to a report.

http://www.timeslive.co.za/africa/2...lying-witches-to-be-brought-down-in-swaziland

:spin

Re: Loven gjelder også for hekser

Jeg bryr meg ikke om hvor høyt de flyr, bare de setter sopelimen fra seg utenfor før de kommer inn for å ringe nærmeste lufttrafikkenhet for å file og close flightpan.

Selv på moderne sopelimer vil det vel være vanskelig med toveis kommunikasjon og det er vel heller ikke transpondere på sopelimer? og da er det vel kun lys og pyroteknisk lys igjen for å klarere de for f.eks. landing eller avgang.

Vidar

Jeg bryr meg ikke om hvor høyt de flyr, bare de setter sopelimen fra seg utenfor før de kommer inn for å ringe nærmeste lufttrafikkenhet for å file og close flightpan.

Selv på moderne sopelimer vil det vel være vanskelig med toveis kommunikasjon og det er vel heller ikke transpondere på sopelimer? og da er det vel kun lys og pyroteknisk lys igjen for å klarere de for f.eks. landing eller avgang.

Hmmm, lurer på om de klarer å vagge med vingene slik at de kan kvittere til tårnet for motatt klarering.

Hmmm, lurer på om de klarer å vagge med vingene slik at de kan kvittere til tårnet for motatt klarering.

Jeg skjønner at du ikke har vært borti hekser. Hekser har ikke vinger, engler har

Vidar

Back