Flybird
ScanFlyer Blue
Bestilte nettopp en enveisbillett fra Auckland til Vancouver gjennom Kilroy Travels. Under bestillingsprosessen fikk jeg følgende melding:
Ble litt nyskjerrig når jeg leste "lov om eksport av flybilletter" og bestemte meg for å google dette, uten å få et eneste treff. Noen som kjenner til denne eller vet hvilket regelverk Kilroy refererer til?
Kilroy Travels said:Merk! Du har valgt en enveisbillett av typen KILROY ticket for ungdom og studenter og du bes nå vennligst sende oss per epost ditt utreisebillettnummer for din billett ut fra Norge iløpet av de siste 12 måneder.
Uten ditt utreisebillettnummer kan KILROY ikke utstede billetten med bakgrunn i lov om eksport av flybilletter.
Dersom du ikke har ditt utreisebillettnummer kan du gå tilbake til søkeresultatet og velge en Standard ticket (merket med sort farge).
Ble litt nyskjerrig når jeg leste "lov om eksport av flybilletter" og bestemte meg for å google dette, uten å få et eneste treff. Noen som kjenner til denne eller vet hvilket regelverk Kilroy refererer til?