• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Loungetilgang OSL med Priority Pass

NordicMaster

ScanFlyer Blue
Hei

Jeg fant teksten under på min siste faktura fra TwoCards.

Kjøp utvidet reiseforsikring - få Priority Pass inkludert!
Med utvidet reiseforsikring får du økte forsikringssummer og flere dekninger på reisen, samt gratis Priority Pass. Som medlem i Priority Pass™ - programmet får du en mulighet til å unngå overfylte avgangshaller på over 600 VIP lounger rundt om i verden, inkludert Gardermoen! Les mer ved å logge deg inn på ditt kort via www.twocards.no , under "Forsikringer".

Kan dette med Gardermoen stemme?

For en tid siden bestilte jeg denne reiseforsikringen fordi jeg trodde at at det fulgte med ref denne teksten

Priority Pass: Du får tilgang til flyplassens lounge. Oppgradert reise- og avbestillingsforsikring dekker inngang til loungen med inntil NOK 500 for en person og inntil NOK 2 000 for flere samlet dersom flyet ditt er forsinket (hvis ikke flyet er forsinket koster inngang til Priority Pass Lounge fra € 22,00 pr besøkende).

Etter å ha kontaktet support så ble jeg forklart at dette bare var for de med TwoCards Business.

Du får uansett tilgang til OSL loungen for den nette sum av kr 250,- uten noe som helst kort... (hvis ledig kapasitet, tror jeg damen i loungen sa). :)

Husk også at det finnes tre forskjellige nivåer av Priority Pass og ikke alle gir gratis adgang

Priority Pass har i likhet med Diners Club ikke avtale med OSL pga at prisen de krever er for høy. Og det er riktig at kortet bare er inkludert i Twocards Business men det kortet er gratis og kan bestilles av privatpersoner.

Back