Loungetilgang OSL med Priority Pass

NordicMaster

ScanFlyer Blue
Hei

Jeg fant teksten under på min siste faktura fra TwoCards.

Kjøp utvidet reiseforsikring - få Priority Pass inkludert!
Med utvidet reiseforsikring får du økte forsikringssummer og flere dekninger på reisen, samt gratis Priority Pass. Som medlem i Priority Pass™ - programmet får du en mulighet til å unngå overfylte avgangshaller på over 600 VIP lounger rundt om i verden, inkludert Gardermoen! Les mer ved å logge deg inn på ditt kort via www.twocards.no , under "Forsikringer".

Kan dette med Gardermoen stemme?

For en tid siden bestilte jeg denne reiseforsikringen fordi jeg trodde at at det fulgte med ref denne teksten

Priority Pass: Du får tilgang til flyplassens lounge. Oppgradert reise- og avbestillingsforsikring dekker inngang til loungen med inntil NOK 500 for en person og inntil NOK 2 000 for flere samlet dersom flyet ditt er forsinket (hvis ikke flyet er forsinket koster inngang til Priority Pass Lounge fra € 22,00 pr besøkende).

Etter å ha kontaktet support så ble jeg forklart at dette bare var for de med TwoCards Business.

Du får uansett tilgang til OSL loungen for den nette sum av kr 250,- uten noe som helst kort... (hvis ledig kapasitet, tror jeg damen i loungen sa). :)

Husk også at det finnes tre forskjellige nivåer av Priority Pass og ikke alle gir gratis adgang

Priority Pass har i likhet med Diners Club ikke avtale med OSL pga at prisen de krever er for høy. Og det er riktig at kortet bare er inkludert i Twocards Business men det kortet er gratis og kan bestilles av privatpersoner.

Back