NordicMaster
ScanFlyer Blue
Hei
Jeg fant teksten under på min siste faktura fra TwoCards.
Kan dette med Gardermoen stemme?
For en tid siden bestilte jeg denne reiseforsikringen fordi jeg trodde at at det fulgte med ref denne teksten
Etter å ha kontaktet support så ble jeg forklart at dette bare var for de med TwoCards Business.
Jeg fant teksten under på min siste faktura fra TwoCards.
Kjøp utvidet reiseforsikring - få Priority Pass inkludert!
Med utvidet reiseforsikring får du økte forsikringssummer og flere dekninger på reisen, samt gratis Priority Pass. Som medlem i Priority Pass™ - programmet får du en mulighet til å unngå overfylte avgangshaller på over 600 VIP lounger rundt om i verden, inkludert Gardermoen! Les mer ved å logge deg inn på ditt kort via www.twocards.no , under "Forsikringer".
Kan dette med Gardermoen stemme?
For en tid siden bestilte jeg denne reiseforsikringen fordi jeg trodde at at det fulgte med ref denne teksten
Priority Pass: Du får tilgang til flyplassens lounge. Oppgradert reise- og avbestillingsforsikring dekker inngang til loungen med inntil NOK 500 for en person og inntil NOK 2 000 for flere samlet dersom flyet ditt er forsinket (hvis ikke flyet er forsinket koster inngang til Priority Pass Lounge fra € 22,00 pr besøkende).
Etter å ha kontaktet support så ble jeg forklart at dette bare var for de med TwoCards Business.