Loungeacsess uten EBG eller Dinerskort

Jeg har et SAS EBG-kort, et SQ PPS-kort og et QR gull-kort, de funker i de fleste lounger, uten at jeg er spesielt urban, eller har mye utdannelse, men de funker helt fint. ;)

-A

Last edited:
Jeg har et SAS EBG-kort, et SQ PPS-kort og et QR gull-kort, de funker i de fleste lounger, uten at jeg er spesielt urban, eller har mye utdannelse, men de funker helt fint. ;)

-A

Trodde PPS kortet var på vei ut? Eller har du geara opp forbruket ditt?;)

Det finnes over 100 forskjellige MasterCard i Norge...flere Platinum utgaver også - men bare ett - 1 - Eurocard Platinum.

Det er sant, og det skylles at Mastercard Platinum er noe du stort sett får i fobindelse med en "Private Banking" løsning og Eurocard Platinum er i forbindelse med moderat intekt eller mer.

Fikk bedre respons med disse kortene før når de var mindre vanlige, og kunne "snike" til litt lounge oplevelse.

Hvor dum jeg kan være !:(. Har hatt Diners siden 1970 og ennå ikke
har funnet/sett etter en lounge. Har alltid rølpet med det vanlige folket i puben !

Hvor dum jeg kan være !:(. Har hatt Diners siden 1970 og ennå ikke
har funnet/sett etter en lounge. Har alltid rølpet med det vanlige folket i puben !

Bedre sent en aldri, ser av signaturen din at du skal til Dubai via Kastrup. Da har du mulighet til å prøve lounger begge steder. Men Diner's skal ha dask på lanken for å ha lagt ned alle lounger i Tyskland og i Brüssel. Dette er store business og transfersteder.

Bedre sent en aldri, ser av signaturen din at du skal til Dubai via Kastrup. Da har du mulighet til å prøve lounger begge steder. Men Diner's skal ha dask på lanken for å ha lagt ned alle lounger i Tyskland og i Brüssel. Dette er store business og transfersteder.

Loungen som Diners bruker i DXB er den desiderte beste Diners loungen jeg har vært innom. Mener bestemt den når opp til mange first class lounger. Hvis jeg ikke husker feil betalte jeg svært lite i tillegg for medbrakt gjest utover kone som har sitt eget DC kort.

Vi beklager også fraværet vårt i Tyskland og Belgia... Tyskland er et rart land når det gjelder kredittkort...der blir man sett "ned på" når man betaler med kort - da har man liksom ikke penger...

Har ikke hørt om World Elite... høres ut som bonusprogrammet til Delta.

...og over det har MasterCard også sitt World Signia som nok får Elite kortet til å minne som et bankkort fra Aurskog Høland!

Bankkort fra Aurskog-Høland er lavest rangert i bankkortverden? Hva med et bankkort fra Sparebanken Møre? :lol:

...og over det har MasterCard også sitt World Signia som nok får Elite kortet til å minne som et bankkort fra Aurskog Høland!

Det finnes jo et kort over det som får Signia kortet til å se ut som et minibank kort fra postbanken: Amex Centurion!;)

...også kommer det enda et kort på det norske markedet...gleder meg!

Back