Lounge på Newark (EWR)

Pan-American

Newcomer
Lounge på Newark (EWR)

Reiser med SAS til EWR terminal B og skal videre til DFW med Continental fra terminal C. Har noen timers ventetid å slå ihjel så spørsmålet er om det finnes det en lounge i terminal C jeg har tilgang til med EBG?

Re: EWR C terminal Lounge

Jepp, flere. Bare å følge skiltene til den som er nærmest din gate. De het President's Club før, men har vel fått nytt navn nå mener jeg.

Senator LH lounge EWR ...

De siste 6-7 år har jeg fløyet CO UA inn og ut fra C på EWR . Sitter nå sulten i United Club etter SFO og undrer på følgende, er helt blank. :8:

Om vel to uker har jeg 39/38 igjen, men kun hit. Kan vi dra til C veldig tidlig fra downtown, sjekke inn til OSL raskt og effektivt på 1K hos UA, få boarding kort med TSA Pre, tøffe over til B , slippe inn (??) . Dra på kantinejakt for å sammenligne kantiner , helst LH først, god tid for 38 , tøffe tilbake til C , ha siste drink der i UNITED CLUB. Så tripreport her ..:rolleyes:

Re: Senator LH lounge EWR ...

Ok, har forstått det og selv tatt en slik buss.. Men vil de andre Star ta meg imot med et smil med UA billett ? Har så gode erfaringer med Senator lounger i Europa som vi bruker mange ganger året, men er "utflukten "" fra C til B verd det ? Hakke vært på B på over tid år, og ikke noe statuskort.. Ideen bunner ut fra utsjekk fra hotell er kl 12, så hvorfor ikke dra på utflukt..:D

Ok, har forstått det og selv tatt en slik buss.. Men vil de andre Star ta meg imot med et smil med UA billett ? Har så gode erfaringer med Senator lounger i Europa som vi bruker mange ganger året, men er "utflukten "" fra C til B verd det ? Hakke vært på B på over tid år, og ikke noe statuskort.. Ideen bunner ut fra utsjekk fra hotell er kl 12, så hvorfor ikke dra på utflukt..:D

Om du ikke har gullkort eller høyere kommer du ikke inn i Senator (Kun gullkort eller høyere), men i Lufthansa Business lounge. Ser de ligger på samme sted på EWR, men regner med de er adskilte.

Kart: http://www.staralliance.com/assets/doc/global/pdf/airportmaps/EWR_map.pdf
Lounge Finder info: http://www.staralliance.com/loungeF...ame=&ffpStatus=&paidClassCode=&airline=United

Var det ikke noe med at en må ha billett til de ulike terminalene for å få komme gjennom security på EWR?

Var det ikke noe med at en må ha billett til de ulike terminalene for å få komme gjennom security på EWR?

Det skal gå shuttle mellom terminalene på sikker sone, da slipper man gjennom security.

Erfaringsmessig er det mange som har hatt samme idéen som deg, og Lufthansadragene sier derfor ofte (angivelig grunnet kapasitetsproblemer) nei til *G som ikke flyr LH ut fra EWR

Takk guys , selvfølgelig ikke verd dette... Sommersesongen ( non US ) kommer og siden vi alltid flyr LH ( om de går ) i Europa, blir det mange Senatorkantiner :cool:

Om du ikke har gullkort eller høyere kommer du ikke inn i Senator (Kun gullkort eller høyere), men i Lufthansa Business lounge. Ser de ligger på samme sted på EWR, men regner med de er adskilte.

Kart: http://www.staralliance.com/assets/doc/global/pdf/airportmaps/EWR_map.pdf
Lounge Finder info: http://www.staralliance.com/loungeF...ame=&ffpStatus=&paidClassCode=&airline=United

Senator og Bizz er samme ingang,rett ovenfor er det en SAS lounge,hvis du liker å lese skandinaviske aviser,bortsett fra akkurat det er den dårlig..Har du tid,så,ta deg til LH,UA er ikke lounge for de som er vant til normalt lounge nivå,bortsett fra at de har bra dusjer,da.

Erfaringsmessig er det mange som har hatt samme idéen som deg, og Lufthansadragene sier derfor ofte (angivelig grunnet kapasitetsproblemer) nei til *G som ikke flyr LH ut fra EWR

Har aldrig skjed meg,ihvertfall,vært der ca 10 ganger.

Trenger IKKE billett fra samme terminal for å slippe igjenom security.

Det stemmer :) Men de nektet meg på Transferbussen fra C-B. måtte ut :D skjønne det de som kan...

Uansett, Senator loungen er rene himmelen i forhold til United Club.

Re: Lounge på Newark (EWR)

Senatorloungen anbefales, måtte dog vise *g kort, selv om det stod EBG printet fint på billetten.

Re: Lounge på Newark (EWR)

Ble også nektet på transferbussen C B, gadd ikke gå ut og gjennom security en gang til. Gikk til pølsebua, Auntie Annes, og så til United Club. I sommer blir det bare Senator likevel.:p

Re: Lounge i USA med StarAlliance

Har noen erfaringer med å snike seg inn på Terminal B ved ankomst EWR med SAS IC, men med connection med UA fra Terminal C? Er ikke så fryktelig hypp på å tilbringe fem timer layover i United Club, men desto mer fristet til å prøve LHs lounge. Ser det er en del som har spurt om det samme i andre fora, men har faktisk tilgode å se at noen har klart å komme seg inn på B.

Re: Lounge i USA med StarAlliance

Det er nok vanskelig/umulig, du kommer ikke inn i Terminal B uten gyldig boardingkort til flight som går derfra.

Back