Är det någon som har besökt nyrenoverade Novialoungen på CPH? Tidigare var den likvärdig med Servisair sin förutom att den senare luktar inrökt ryskt horhus.
Det var trist att höraDå blir det Servisairloungen.
Novia helt klart! Servisairloungen tycker jag har en konstant doft av gammal rök.
Har du PP som gir gratis loungebesøk, eller er det drittkortet man får med SAS EB Amex Platinum der man må betale hver gang?Skal tilbringe en god del timer på CPH nå om noen uker. Flyr Norwegian, så om jeg hadde hatt Gullkort, så hadde ikke det hjulpet uansett.
Derimot har jeg både Diners og Priority Pass, så da kan det bli lounge på oss.
Så spørsmålet er, hvilken lounge er best, Novia Lounge eller Servisair Lounge?
Eller er det kanskje andre alternativer som er bedre og ikke mye dyrere?
På forhånd takk
Jeg har som sagt aldri besøkt Novia-loungen, men maten i Aparments var bedre enn det du beskriver. Det var laks, kjøttboller, suppe, salat, eggesalat, brød, ost, skinke og kjeks bland annet. Øl, vin (flasker, 2 røde og 2 hvite), kaffe, kaker og sprit hadde de og.Man kan kjøpe tilgang både med Diners Club og PP til Servisair og Novia loungene, Diners er billigst med NOK 125 for kortholder og DKK 125 for gjest, mens med PP er EUR 24 (hvis det er PP gjennom Amex plat). Merk at loungene stenger kl. 20 hvis du har sen kveldsavgang.
Jeg har selv besøkt Servisair et utall ganger når det var gratis med DC. Utvalget av mat har alltid bare vært brødskiver, ost, skinke, leverpostei, eggesalat og noe kjeks og saltstenger. Av alkohol er det øl og vin fra tap/fat, og div. utvalg av sprit.
Har du PP som gir gratis loungebesøk, eller er det drittkortet man får med SAS EB Amex Platinum der man må betale hver gang?
Apartments er veldig bra og skal tydeligvis være mye bedre enn Novia-loungen (der jeg aldri har vært). Apartments er lysere, har mye bedre utsikt og mer plass en Novia, som ofte virker ganske full. Jeg var i hvert fall meget fornøyd med Apartments og syntes absolutt det var verdt 169 DKK, ettersom jeg uansett måtte få meg noe å spise (hadde jo fort kostet omtrent det samme bare det).
Jeg boikotter udugelige Dinersclub Norge ettersom de nekter å innføre 1 gratis loungebesøk / 10 000 kr og skal kvitte meg med kortet før jeg må betale årsavgiften. Derfor valgte jeg å betale 169 DKK for Apartments istedet for 125 NOK for Novia via Diners-kortet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.