Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
LOT Polish Airlines har precis gjort den dummeste sak siden IL 62-bestilling: nye executive board bestemmet å stenge ruta OSL-WAW fra sommer tidtabell
Min antagelse er at der på et tidspunkt mere eller mindre kun er SK, DY og NB tilbage på OSL - det er prisen for et ekstremt stærkt Norwegian, hvilket jo allerede betyder at der ikke er nogen ikke skandinaviske LCC operatører tilbage på OSL.
Men naturligvis ærgeligt for OSL - men så er det jo godt at DY er stærke på Polen, så isoleret set for OSL er det formentlig ikke det største tab.
.... LOT er jo fra et passasjer synspunkt mye bedre enn DY
Verkar som norrmän i sitt resande är väldigt patriotiska,
Da er det jo synd at markedet ikke hadde samme synspunkt![]()
Verkar som norrmän i sitt resande är väldigt patriotiska, men det är nog tyvärr ingen fördel för OSL att detta händer när man vill dra till sig nya linjer o nya operatörer om det är på kort eller långdistans.
Joda, jeg innrømmer, du fikk rett der.
Men kjipt at et seriøst selskap forsvinner fra OSL. LOT er jo fra et passasjer synspunkt mye bedre enn DY
Jeg tipper at SAS går inn på OSL-WAW.
Aha, SAS med sine höyere kostnader enn LOT skal klare a levere produkted til mindre priser. Dette logikk klarer jeg ikke.
Om OSL-WAW har behov for mere kapasitet, vil vi se DY enten komme med en 2. avgang eller med större metall pa denne ruta.
Kjørte ikke Norwegian med to daglige i 2007 da? De hadde det da jeg booket meg hjem fra Athen i sommer via WAW.
I tillegg er jo vi nordmenn blitt ganske vant til enveispriser og å ikke ha de gammeldagse restriksjonene på billige billetter. Der var jo ikke LOT spesielt fleksible.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.